Bolla og lille rosin Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Heisann;) Lurte på om du hadde mulighet til å se på meg?? Har vært prøver i snart et år, og lurer veldig på om det klaffer denne måneden, og hvis ikke, når det evt gjør det?? Ser du noe om sv.skap og kjønn?? Og hvordan tror du forholdet til min samboer utvikler seg??? Håper du tar deg tid til å svare:)) Jeg er født 150183, sambo 220776... Mvh,
hemarit Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hei.Må nok vente til i morgen med å se på deg,for jeg får ikke svar fra pendelen min nå.Tror jeg er litt sliten.
Bolla og lille rosin Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Kan godt skjønne du blir sliten:) Mange som vil ha svar!!! Er en veldig viktig "jobb" du gjør her inne, holder motet til mange av oss oppe... Så, takk for det, og sov godt!!! Håper du rekker meg i morgen:)
hemarit Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hei.Jeg får opp at du blir gravid i mai/juni med ei jente.Får ikke opp noe annet nå.
Bolla og lille rosin Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk og håper virkelig du har rett:)) God natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå