bianchi Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Skal ta eggløsningssprøyten i kveld...har hatt den klar i skapet fra forige forsøk (trodde jeg!!!) Det er pregnyl jeg skal ta, så er jo tre doser i en pakning. Sjekket den her om dagen...og den er holdbar til 2009. Jeg ser ikke før nå at det er en jeg hentet i 2006, så den har ligget en-to sommere på soverommet...og der blir det over 15 grader om sommeren...står: skal ikke oppbevares over 15 grader....!!! men har jo ikke mulighet for å kjøpe ny på apoteket nå så sent på kvelden. Arrrrg...er så sint på meg selv for at jeg ikke sjekket det ordentlig før nå...men trodde den ikke den hadde ligget i medisinskapet så lenge! Dritt altså....håper det går bra alikevel...at den virker som den skal...skal jo være ok i følge utløpsdatoen, men den har jo ikke vært oppbevart under 15 grader hele tiden... kjedelig hvis forsøket går i vasken pga dette... Så forresten ut til på Ul jeg var på at det kom til å bli ca 15 egg:)
Chaiemae Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Er det ingen apotek som har kveld/døgnåpent i nærheten av der du bor? Håper det ordner seg for deg.
bianchi Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Prøvde å sjekke det på nettet, men ser ikke sånn ut:(
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Det er ikke mulig å ringe sykehuset (dersom du har forsøk på et av sykehusene og ikke en privatklinikk) og snakke med en gynekolog? Da kan du kanskje få svar på hva du skal gjøre? Evt ringe Jernbanetorget Apotek her i Oslo og høre om du fortsatt kan bruke den eller om den er ødelagt. De har jo døgnåpent og kan sikkert svare deg på telefon
Gjest Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Her er forresten telefonnummeret til Jernbanetorget Apotek 23 35 81 00 Håper virkelig det ordner seg og ikke hele forsøket går i vasken
bianchi Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 Hei! Takk for hjelpen...måtte bare kjøre bort til et apotek i går kveld som muleigns kunne hatt åpent(hadde jo dårlig tid)...men det var stengt...kjørte så til sykehuset og tenkte jeg skulle innom kvinneklinikken der og høre om de hadde medisinen på basislageret...men da var klokken allerede så mye så jeg måtte ta den jeg hadde. Hadde den med i bilen og håper virkelig ingen så meg der utenfor sykehuset i bilen min...he,he..blande tørrstoff og væske og stikke meg i magen...hadde sikkert sett litt suspekt ut sent på kvalden. Er så sint på meg selv for at jeg ikke dobbelt sjekket..men var sikker på at jeg hadde brukt pregnyl på mitt første ivf forsøk... Men,men får jo sett i morgen om den har virket! Fikk forresten et plommestort reaksjon av pregnyl rundt innstikkstedet...ble rødt,hardt og hovent...kanskje jeg reagerte litt på innholdsstoffene?? Svei også veldig... men får bare vente å se i morgen om den har gjordt nytten sin da! Takk for tips og tlfnr turbotrollet;) godt å ha et forum der folk er så engasjerte og hjelpsomme!
Brumm Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Det går helt sikkert bra:o) Stakar deg da...... Senere når du er gravid, kan du tenke tilbake på da du tok den sprøyten i bilen din, hehe. Jeg har tatt pregnyl 1 gang, og jeg hadde kjempe vondt i etterkant. Hadde litt vondt etter ovitrelle, sve på stikkstedet også, men det er helt normalt. Masse lykke til!
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Hei bianchi:o) Hvordan har det gått med deg? Gikk det bra på egguthentingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå