HH72 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hadde IS onsdag og samme kveld fikk jeg EL-lignende smerter i høyre side. Dette var jo som forventet, men 3 dager etter har jeg fortsatt moderat vondt i høyre side og har også hatt litt mørk utflod som nå er avtagende(unnskyld detaljer). Høres dette kjent ut for dere andre?
hegeno Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Har ikke opplevd det sånn, men det kan vel fort skje at man begynner å blø under inseminasjonen og dette kan jo komme ut som mørk utflod etter hvert kanskje? Er litt tidlig å tenke at det pga at egget har festet seg. Ville sendt en epost til Stork og hørt jeg:)
HH72 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Tenkte mer på om det kunne være infeksjon. Men med infeksjon i livmora ville man antagelig bli veldig dårlig, så det er nok usannsynlig. Satser på at det gir seg i løpet av helga-hvis ikke, ringer jeg Stork på mandag. Forøvrig går dagene så SAAKTE, he he
eva37 Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Hei. Har hatt 6 inseminasjoner nå, og hadde en av gangene mensaktige murringer i en to tre dager, men ikke blødning annet enn samme dag som inseminasjon. Ellers har jeg ikke hatt direkte smerter eller kjent noe etterpå. Ifølge skrivet jeg fikk fra Stork første gangen skal eventuelle smerter være avtagende. Vet ikke om du ble noe klokere av dette, men det er sikkert lurt å gå til lege hvis det ikke gir seg ganske snart. Det ville jeg gjort om ikke bare for å bli betrygget.
eva37 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Forresten, leste at det er veldig sjelden med infeksjon etter insem. 0,5 prosent sjanse, så håper bare det kun er en reaksjon etter inseminasjonen.
HH72 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Skal sjekke med Stork og evt lege på mandag hvis det ikke har gitt seg til da. Nå skal legge meg og kanskje drømme om et befruktet embryo som vandrer fra eggstokken til livmora...God natt!
HH72 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2008 Takk for info forresten, har ikke funnet igjen skrivet fra første gangen. Er nok sikkert bare en reaksjon, ja. Sov godt etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå