Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Det er strikket med merino lammeullsgarn.
Gjest mphs Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Det skal egentlig vaskes for hånd med spesialvaskemiddel, men jeg vasker det på ullprogram med parfymefri milo.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Blir det like fint etterpå da?
Gjest mphs Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Det teppet som er 2,5 år gammelt(storesøster sitt) er pitte litt forandret.(en anelse tovet). Men jeg orker ikke vaske det for hånd, er nok annet tøy som må vasket for hånd som blir prioritert.
***Juanita*** Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg har vasket klærne som jeg har strikket av ull fra Nøstebarn i maskinen. Går helt fint det. Farget forresten et nøstebarnteppe med farge fra samme butikk. Da måtte det kokes i en kasserolle. Så det tåler nok mer enn man skulle tro!
***Juanita*** Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Lammeskinnet har jeg forresten både vasket i maskinen og tørket på skånsomt program i tørketrommelen. Det går også helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå