Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei det er jeg som skrev over her nå har jeg lest igjennom tråden din og ser at du skriver om at ditt barn har endret adferd etter at hun startet ikke ville i bhg ol. at du ikke ønsker henne der fordi du er blitt usikker på hvordan ditt barn blir irette satt.

dette er ikke noe en bhg ønsker og gir du beskjed om dette til styrer og hun fortsatt er i provetiden som er ca 6 mnd. vil hun først få advarsel og hun kan få sparken. noe som kanskje kan være det beste i denne situasjonen tror jeg.

Fortsetter under...

Mye av adferden hans kan nok forklares med at han nettopp er fylt to år. Der er jeg enig i (til anonym 21.53). ..men han er vanskeligere å levere når assistenten er der , enn når en av de andre tar i mot. Er ped leder der så løper han pratende inn på avdelinga. Han er så glad i ho at jeg nesten blir sjalu ;) Neida - bare fantastisk at han er så glad i ho.

Ellers har vi vært flinke med å si hadet å gå. Han slutter jo å skrike så fort vi er ute av døra uansett.

Her kommer en aldri så liten oppdatering: Har nå snakket med ped leder . Ho ble ganske så sjokkert over å høre hva ass hadde gjort. Ped var helt enig at det ikke var slik det skulle gjøres, og at dette var helt uakseptabelt. Så nå har de hatt møte i bhg og hun har hatt samtale med assistenten.

Ped leder var bekymret for om jeg nå var redd for å sende gutten i bhg - og jeg må innrømme at jeg har vært det:/ Jeg har tatt litt avspasering og hatt han hjemme, og ofte kommet tidligere å hente han . Men det er bedre nå som det er blitt tatt tak i dette her.

De skal også ha grensesetting som tema fremover - for å hindre at det skjer flere slike episoder.

.. kort og rotete fortalt, men jeg har det travelt;)

Bare en liten oppdatering til alle dere som har vært så snille å svare og støtte:)

• 3 uker senere...

Sa du ikke noe der og da? Og du lurer vel ikke på om det er ok eller god pedagogikk? Mener ikke å henge deg ut, men jeg synes dette var veldig alvorlig! Og fysisk avstraffelse er ikke lov. Jeg får helt frysninger jeg, av at hun stakk den lille hånda med tegnestiften!

Hadde jeg vært tilstede skulle jeg tatt med meg assistenten ut av rommet, og fortalt henne at slikt gjør man ikke. Og at jeg syntes dette var så alvorlig at jeg kom til å ta det opp med ledelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...