fjollefrua Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Gutten min er snart 4 uker. Har slitt veldig med amminga siden dag en, da jeg nesten ikke har noe melk. Han suger sombare det, men det kommer nesten ikke noe fra puppene uten at jeg hjelper til å klemme. Nå har jeg leid meg dobbel elektrisk pumpe og pumpet etter ca1 1/2-2. hver time i to dager. I tillegg går jeg på tabletter som skal øke melke produksjonen, og på spray som skal lette utdrivningen. Men det hjelper søren meg ikke. Etter å ha pumpet i 10 min er det kanskje kommet 10 ml i hver flaske, og da er det tomt. Kommer bare få dråper, men det første minuttet er det stråler ut fra puppen, så gir det seg. Er det noen som har vært i liknende situasjon, men at produksjonen allikevel har økt etterhvert? Har jo et mål om å bare gi pupp da, og droppe dette flaske styret.... Vurderer å prøve akupunktur hvis det ikke blir bedre snart. Noen med erfaring fra det? Alle tips mottas med takk...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde samme probl. Måtte gi litt mme 1 gang om dagen slik at mini ble ordentlig mett. Ellers hang han i puppen + at jeg pumpa. Slitsomt en periode,men etterhvert holdt det med bare pupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå