V.I.Bebbi er gravid Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hva har deres menn gjort ang jobben når dere skal inn på uttak og insetting??? sykmeldt eller.......
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 De 3 forsøkene i danmark hadde vi ei uke sammen der nede, da tok han ferie.. på siste i porsgrunn, dro han på jobb etter uttak, siden jeg la meg for å sove litt, og på innsetting så jobbet han frem til vi skulle reise for innsetting, hadde time så sent på dagen.. vi bor bare 20 min fra klinikken..
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 hehe vi bor sju timer unna så det er jo umulig for oss
Brumm Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Mannen har fått fri fra jobben:o) De vet hva vi holder på med og de har veldig hjelpsomme og hyggelige. De tidligere forsøkene var i Danmark, så vi var borte i en uke om gangen. Det er vi nå i Haugesund også. Han er tilgjengelig på tel og mail.
Nøtt Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Han har måttet vært borte tre dager (forsamtale, uttak og innsett). Har har brukt én egenmelding og de to andre dagene tok han fri uten lønn. Jobben hans vet ikke om at vi holder på med dette, og han vil ikke fortelle det.
*Mysillen* Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 mannen har kunn tatt fri fra jobb de gangene det har vært uttak...de andre gangene har han ikke vært med...da har han vært på jobb. sjefene hans vet hva vi driver med(etter mye mas fra meg)...å de har jo krav på fri de dagene det trengs... dessuten så har jo sjefene taushetsplikt
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Gubben har faatt fri fra jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå