Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Leste akkurat på "1 trimester" at det er noen som har søkt om sykehus plass allerede.... Må man gjøre det selv? Og hvor får info om dette i såfall. Jeg er førstegangs, så er helt grønn når det gjelder sånn ting. Jeg hører vel egentlig til Ullevål, men har lyst til å føde på Rikshospitalet....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137510151-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal ikke si at det ene sykehuset er bedre enn det andre, men tror nok at det finnes både negative og positive historier om ALLE sykehus. noen er kjempe fornøyde, og noen er kjempe misfornøyde, så mest sansynelig er det noen som er misfornøyd med riksen også.. men for all del, sikkert vel så bra som ullevål å føde der, så er jo bare å be om det;o) selv fødte jeg på ullevål første gang, og må si at selve fødselen var kjempe bra tross alt;o) uansett hva det blir får, man og håpe og tro det blir bra!! lykke til!

jeg er 6+1 i dag. Skal til legen på tirsdag. Blir greit å komme til legen, så kan jeg få litt info om dette her. Jeg har hørt mye positivt om ullevål, så vi blir nok å føde der. Er nok både positivt og negativt om de fleste tror jeg. Men er viktig at man velger det man har lyst til selv! Er så spennende dette her!!!!

svar på spørsmålet litt over, det er legen som søker for deg, hvis du vil til riksen må du søke tidlig siden det er ikke mange fødeplasser der, men jeg er veldig fornøyd med riksen, men jeg har hørt negative ting om riksen, ullevål er nok ikke noe dårlig sted å føde der heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...