SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Gutten vår er nå 13mnd gammel og vi har lyst på en kul jogger. Synes at OHT Urban Jungle er kjempefin, men prisen på 6000kr er jo ganske drøyt. Er vogna verdt det? Er dere fornøyd? Lurer litt på hvor lenge gutten kan bruke vogna? Vet ikke helt hvor fort disse unger vokser. Fotstøtten på Urban Jungel er jo fast og står litt opp, så jeg er litt redd at gutten vokser ut av vogna i null komma niks.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Ja jeg synes den absolutt er verdt den relativt stive prisen! Vi kjøpte fjorårsmodellen på salg da vi kjøpte den og fikk den da 1000 kr billigere på www.biteringen.no. Du får jo også kjøpt brukte vogner på finn.no. Den er supergod å trille og er veldig stødig. Den tar liten plass sammenlagt og er lett å få inn og ut av bilen. I tillegg så er den veldig komfortabel for ungen, datteren vår elsker hvertfall vogna si. De reklamerer jo for at den kan brukes til 4 års alder. Det holder nok ikke her i gården. Lillemor er ganske stor men har fortsatt god plass i sportsdelen også med dunposen i. Hun er nå 90 cm lang. Så jeg vil absolutt anbefale vogna!!!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg vil også anbefale denne vogna, har nettopp kjøpt den selv og er storfornøyd. Den er utrolig lett å trille og kjempebehagelig for min lille gutt. Han både sitter og ligger kjempebra, og sover godt i den også. Kan anbefale å kjøpe suncover også, den skygger godt for sola. Men når det gjelder prisen kan jeg egentlig ikke svare, for jeg kjøpte min her i USA til 429 dollar. Så skulle du tilfeldigvis på ferie til USA i år hadde det nok lønnet seg å kjøpt den da........ Men man får i hvertfall en kvalitetsvogn, selv om den er litt dyrere hjemme Norge.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Ja den er helt super :-) Stor og god plass. Kjempegod å trille, og stilig å se på.
mamma-1977 Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Absolutt! Vår datter på tre år er lang og sitter i vogna uten problemer. Hun var 92 cm på 2 års kontrollen, aner ikke hvor lang hun er nå. Og nå bruker lillemann den.. Perfekt! De selger den til kampanje på Babyproffsen på Nordby til 4990,- nå....
eventyr Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 WOW! Vet du hvor lenge de har den prisen? VELDIG interessant, skal til Halden om ei drøy uke :-)
mamma-1977 Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Det vet jeg ikke. Jeg ringte og spurte om pris forrige uke og da sa de at de skulle ha den på kampanje fra og med torsdag forrige uke. 4990,- er NOK altså. Ring ned å be de holde av en, det har jeg gjort )
eventyr Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Sendte mail til dem, tilbudet varer til imorgen 23. april. Men de sender i oppkrav til Norge, så har bedt om tilbud med det utstyret jeg vil ha med. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå