Gå til innhold

Antall døgn på barsel?

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor lenge det er vanlig å være på barselavdeling, gitt at fødselen har vært uten spesielle komplikasjoner og ting er "vanlig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det varierer fra sykehus til sykehus. Her i Fredrikstad er det 3 ved vaginal fødsel, tror jeg. Og 4 ved ks. Jeg lå to netter sist, ville hjem etter ei natt, syntes det var kjipt der. Håper på å kommer fort hjem denne gangen også. De har jo så mye å gjøre der at man nesten kvier seg for å ringe å spørre om noe.

Skrevet

Jeg har hørt snittet er 5-7 dager...

Skrevet

Har ikke diskutert med jordmor (Bærum sykehus) hvor mange dager som er normalt men jeg har fått beskjed at jeg får være på barsel til alt fungerer med ammingen. De ønsker at jeg skal være trygg på dette, og ev. kunne dobbeltamme hvis jeg vill innen jeg drar hjem, da det blir nok med nye rutiner og ting å ta tak i når man kommer hjem. Det synes jeg høres veldig bra ut, men kan tenke meg at jeg ønsker meg hjem ganske raskt for å få være hjemme hos storesøster og pappa.

Skrevet

Gir mening at det nok varierer fra sted til sted. Håper uansett at flest mulig får dra hjem når de selv føler seg klar for det og at man ikke føler seg "presset" ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...