Gå til innhold

Er det mensen som melder sin ankomst???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp i dag og i går med vond rygg og nederst i magen, på akkurat en slik måte som når jeg får mensen! Jeg er på rugedag 5 i dag hvis innsettings dagen regnes som første rd. Kan dette være for at egget kanskje har festet seg eller er det virkelig mensen som melder sin ankomst så tidlig???? Er virkelig nervøs, og går hele tiden og kjenner etter symptomer. De eneste symptomene jeg kjenner er vell bivirkningene av Crinone, trett og slapp... I går da jeg kjørte til butikken fikk jeg også så plutselige sterke smerter i magen. Er så redd for at dette skal ha gått galt....

Er det noen som har opplevd dette, men som har blitt gravid? Noen som kanskje kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? :o(

Skrevet

Kanskje det er festesmerter du hadde. Er ikke det rundt dag 5 da? Dette går nok bra. Tror ihvertfall at det er for tidlig med mens. Jeg skal krysse fingrene for at dette skal gå bra. :-)

Skrevet

Hvis jeg skal telle med den dagen jeg hadde innsettingen, så er dette den 5. dagen...

Skrevet

Hei Bea.

Hvordan går det med deg i dag? Skjedd noe siden i går?

Jeg satte inn ett egg mandag og tror det blir rugedag 6 i dag, eller? Uansett - jeg har også masse mensensmerter i dag. Sist gang (da jeg ble gravid) fikk jeg en blødning denne dagen, men det var en festeblødning...Så hvem vet hva vi har i vente...? Og den varte bare en kort stund, men klarer ikke å huske om jeg hadde smerter også...MEN det viste seg altså at jeg var gravid...

Tør nesten ikke håpe på at det er dette som er i ferd med å skje...

Skrevet

Takk for svar:)

Nei, det har ikke skjedd noe... Det er liksom det som jeg syntes er litt merkelig på en måte, var sikker på at det hadde gått i vasken- men har ikke kjent noe siden. Så hvis ikke tante rød kommer før helgen, så har jeg tenkt å prøve å ta en test i helga.

Hvordan går det med deg da? Fikk du noen blødning?

Skrevet

Dagen etter innsetting er rugedag 1.

Jeg var sikker på at tanta skulle komme under vårt frsøk,men ikke før ca rugedag 10.Kjentes akkurat ut som tanta,men hun kom ikke:-)

Håper hun holder seg vekke hos deg også!!

Lykke til!

Skrevet

Bare fortelle at ved mine forsøk har jeg fått mens på 10 dagen.. Men de 2 gangene jeg ble gravid hadde jeg VONDT i mage og rygg fra dag 5-6.. Så jeg krysser det jeg har for at det har klaffet for deg!! Har forresten vært igjennom 5 forsøk totalt....

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...