Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Adele Emily Lilly Ella Mathea Amalia Mille Karna Emmy Henny Berit Maja Hannah Vet det er mange
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Adele - kjempefint synes jeg. Mannen var ikke enig da jeg nevnte Adele i vår navnediskusjon. Emily - jeg liker det ikke. Synes det blir for engelsk. Foretrekker i såfall Emilie selv om det er altfor poppis. Lilly - Vet mange liker det, men personlig er jeg ikke så glad i det uten at jeg helt kan si hvorfor. Ella - Fint. Et navn i kraftig vekst som jeg tipper er inne på topp 10 om noen år. Mathea - Fint!!! Amalia - Ikke helt min greie. Greier ikke se for meg å rope på Amalia. Mille - JA! Er så koselig navn. Karna - JA. En av mine favoritter. Koselig, litt gammeldags, ikke så mye brukt, enkelt å si og skrive. Emmy - greit, men ikke min favoritt. Henny - ikke et navn jeg ville valgt. Berit - heter mammaen min! Jeg har sans for å hente fram gamle, glemte navn. Men personlig synes jeg likevel ikke Berit er så veldig fint på en baby i 2008. Jeg liker oppkalling, men ville ikke kalt ei jente for Berit selv. Maja - koselig, men veldig vanlig Hannah - poppis. Var på topp ti i fjor. Fint navn, men litt kjedelig i forhold til flere av de andre alternativene. Maja Hannah
prebs Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Adele - ok Emily - liker godt Lilly - ikke så glad i det Ella - liker godt Mathea - koselig Amalia - AmaliE er mye finere Mille - liker veldig godt Karna - litt tja for meg Emmy - en pris, liker Emma mye bedre Henny - ok Berit - liker godt Maja - koselig Hannah - flott Mille, Berit og Hannah er favorittene : )
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Adele - Er fint Emily - Jentete fint Lilly - Fint vurderer det selv Ella - Fint Mathea - Veldig fint Amalia - Fint med a på slutten Mille - Er fint, men redd for at det skal blandes til Nille? Karna -Ikke hørt så mye om det Emmy - Stilig, fint, det likte jeg godt Henny - Veldig fint Berit -ALT for gammeldag! Sorry, ikke fint- Maja -Fint, ikke såå mange som heter det? men det er fint og kult Hannah - Fint og kult det også. Mathea er en favoritt, Emmy og Maja også :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Emmeli er jo et alternativ... topp 3: Mathea Emmeli Adele Bunn: Berit Henny Emmy Karna Ella Lilly
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Jeg kan begynne med de navnene jeg ikke liker: Adele Karna Berit. Ellers synes jeg du har en flott liste: Emily - stilig form for Emilie som ikke er "oppbrukt" enda. Kan hete det når man blir voksen. Lilly- nydelig navn. Vurderer det selv! Ella - ser for meg en liten, søt og intelligent unge masse glimt i øyet. Mathea - hun er vakker Amalia- liker e-endingen på dette navnet bedre. Men ett flott navn som er veldig stilig. Mille - søt, blond og skjønn Emmy - veldig smart og morsom (kjenner en Emmi) Henny - nydelig navn som er alt for lite brukt Maja - søt, bestemt og flott Hannah - veldig pent men kanskje litt oppbrukt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå