Mille2008 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 www.Lookatmom.no Jeg har bestilt fire plagg derfra - alle er kjempeflotte! Anbefales, jenter En norsk designer som lager klær for oss! Det liker vi
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Kjempeflotte klær, men dessverre altfor dyrt for meg.. Får nok holde meg til HM og Kappahl jeg...
loffmusa Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 du annonym er ikke alene. fins mye fint på HM da.. men savner i grunn kjoler jg da,siden dt er sommer.
Marihøna2007 Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 For å si det slik: med den kvaliteten som Look At Mom har så synes jeg klærne er rimelige, jeg! Jeg har klær både fra H&M og Look at Mom - og klærne fra H&M varer bare noen vasker - mens Look at Mom har en fantastisk kvalitet! Jeg betaler gladelig en hundrelapp ekstra for et plagg som faktisk varer lengre enn et par vasker ... "Det kan være dyrt å handle billig ..." er det noe som heter.
To Be Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Sjekk ut Mamasita.no eller selve butikken i Stavanger. Kjempemasse fint. Kjøpte selv en kjole jeg skal ha på meg i et bryllup ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 NYDELIG!!! Helt i min smak både når det gjelder farge og snitt. Må bare komme meg over i 2. trimester først.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Det er min filosofi også, å betale for kvalitet som holder. Men når det gjelder gravidklær er det snakk om tøy man skal bruke bare noen måneder, og da gjør det ingenting om de ikke varer så lenge. Gidder ikke kaste vekk tusenvis av kroner for denne lille perioden. Men en fin topp gjør seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå