Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg har "våknet" når det gjelder vaksinering. Takket være dere faste brukere her inne. I min søken etter vaksinestoff så har jeg plutselig oppdaget at Fluor ikke er spesielt heldig. Det er som med vaksinering, man tror at det er "riktig" og nødvendig å ta det fordi det er det man alltid er blitt fortalt... Nå trenger jeg hjelp. Har dere litt info å dele med meg? Spytt ut.....:-) Og gjerne noen linker.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 fluor er prinsipielt en gift som menneske kroppen ikke har spesielt nytte av annet enn til en viss grad med tanke på tenner.....ja fluor har effekt på emaljen men mange mener denne effekten er oppskrytt... fluor påvirker spesielt kjertelsystemet, kan gi osteporose, er undermisstake med tanke på beinkreft, kan gi dårlig tannhelse i høye doser, kan føre til sterilitet, øker opptaket av aluminium i kroppen med 600% hvilket er misstenkt som årsak til alzheimer ved siden av kvikksølv......skadelista er enorm.....de første smogg-katastofene med dødsfall til følge er linket til fluorgassutslipp.....osv osv....i det uendelige....mange mere konspiratoriske tanker antyder at fluor utelukkende gis til mennesker fordi det er dyrt å kvitte seg med avfallet fra aluminiumsverkene samt at de samme stoffene finnes i psykofarma...fluorforbindelser altså....hvilket konspiratørene mener er en form for mental sløving i retn av "soma".....hehe....uansett hvor du henter info fra.....det finnes få kilder som mener fluor ikke er temmelig helseskadelig..... bare å google i vei......på fluor og fluoride.....
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 http://www.godhumus.org/Humus/Innhold/Markens%20Grode/innhold/pdfFrames/nyhetssk riv2.pdf
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Ja, jeg vet det ligger link på krangle. Jeg klarte ikke å komme inn på den. Og det er vel samme link angelica har lagt inn under her også, men jeg klarer ikke å komme inn på den heller jeg. Når jeg googler fluor synes jeg bare jeg får treff som forteller at fluer er bra for tennene.....puss puss så får du en suss :-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Når man kopierer linker fra disse sidene inn i nettleseren, oppstår det av og til mellomrom mellom bokstavene. Hvis du finner mellomrommene og fjerner dem, funker linkene.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Ja det er jeg blitt tipsa om før....men jeg finner ikke et jævla mellomrom :-(
Gjest Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Ok, det er mellom k og riv, i ordet nyhetsskriv....
Gjest Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Dærsken du er god på å finne smutthull Tura.... :-) Takk!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 http://video.google.com/videoplay?docid=4862969209190198394&q=The%20Fluoride%20Deception&hl=no denne er bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå