Gå til innhold

Er det noen her der mannen er problemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått svar på en sæd prøve at de ikke finner sædseller. Skuffelsen er stor og er ikke lett å finne så mye info om dette på nettet.

Jeg frykter at årsaken er at han hadde en stein som måtte oppereres ned når han var liten. Dette ble ikke gjort før han var åtte, men vet at det bør gjøres i 2års alderen. Det var bare den ene steinen, men vet ikke om den andre var nede hele tiden eller når den datt ned hvis den var oppe.

Jeg har hørt at en grunn til at de ikke finner seller kan være at lederene er tette men vet ikke om dette gjelder oss. Er det noen som har erfaring med dette som kan hjelpe meg. Hva slags skader kan komme av at stenene ligger oppe så lenge, er de ødelagt.

Håper noen kan hjelpe en som trenger info.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... huf så kjedelig nyhet dere har fått... hos oss er også problemet hos mannen... dvs sambo har hatt dårlig kvalitet, men det har vært litt liv.. men da sambo ble henvist til Dr. Kenneth Purvis på andrologisk senter, så vi straks håp. Han kunne nemlig garantere at han kunne gjøre sambo god som ny, så be om henvisning til han. han er den beste i landet på det manlige kjønnsorgan osv.... og det er kun 3 ukers venting.

www.andrologisksenter.no

tror jeg nettsiden dems er...

lykke til!!

Skrevet

Heisann!

Her er også problemer med få og dårlige svømmere!

Vi har også vært hos Purvis og det var en lettelse. Der er det hjelp og få. I det offentlige sier de ofte at : Ja, ja her var det dårlig stelt, da får vi gjøre ICSI, eller i deres tilfelle TESE. Da vi var hos Purvis fikk vi svar på hvorfor det var sånn, nemlig en tett sædleder og mannen fikk medisiner. Han er ennå ikke ferdig med kuren, men uansett om det blir bedring eller ikke, så var det en positiv opplevelse og dra på andrologisk senter. Hos dere, om det ikke finnes noen svømmere, så kan de hente ut umodne sædceller fra testiklene (TESE), kanskje du kan søke etter det? Tror det er en del info på fub.no også.

Masse lykke til:o)

Skrevet

Hei, aner ikke angaaende de steinene, men hos oss er og mannen problemet. Han har ikke sperm, saa vi maatte ta en TESE, hvor de opererer ut saed..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...