Gå til innhold

Hvitt kjøkken, nesten svart (brunsvart) benkeplate, hva slags fliser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grå tror jeg kræsjer helt..?! Da blir det jo en helt ny farge inn og det vil vi ikke.. trorjeg.. I såfall måtte det ha blitt en helt knæsj farge av noe slag..

Så mange vanskelige beslutninger man skal måtte ta da.. hehe..

Kan jo forøvrig si at det blir fliser mellom skal og benkeplate på to vegger, men på den tredjeveggen skal flisene gå opp til taket (der ventilatoren er).

Vi skal nå til høsten få satt inn et HTH-kjøkken med hvite og eikefargede fronter i det huset vi håper å få ta over om noen år. (svigerfar sitt)

Vi har valgt små glassfliser i gjennomsiktig, turkise glass. Synes det blir veldig fint...

Annonse

Du kan jo kjøre safe og ha lys grå fliser for eks,, men jeg tror jeg ville gått for en litt knall farge for å sprite opp litt.

Hva med lys turkis glassmosaikk? og en mønstertapet som har litt turkist i seg på en av veggene?

denne for eks http://shop.tapet-cafe.dk/product_info.php?manufacturers_id=20&products_id=164

vi skal ha hvit kjøkkeninnredning og wenge benkeplate (så mørkt tre at det neeesten ser svart ut). først valgte vi ut grå fliser i 10x10, men ombestemte oss og gikk for svart glassmosaikk istede. men vet ikke om det blir fint enda da, hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...