Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Vi vil gjerne oppkalle vår lille sønn etter hans tipp-oldefar som het Oscar. Synes dette er et nydelig navn. Vi vil gjerne ha mellomnavn og liker Edvard, Gustav, August, Olai osv. Noen som har forslag til et eventuelt mellomnavn til Oscar? Tusen takk.. - Mamma til en prins -
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Oscar August er nydelig. Men likte også Oscar Emìl. Hm.. Vanskelig. Men blir nok bra uansett hva dere ender opp med:-D
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg kjenner en liten gutt som heter Emil Oscar. Synes det er fint jeg:) Liker også Oscar August!
prebs Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Oscar August var kjempefint! Ellers liker jeg Oscar Johan og Oscar Nicolai. Oscar Emil var også fint: )
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Finnes så manger fine mellomnavn. Oscar August likte jeg veldig godt. Tror det står mellom det og Oscar Emìl. Kom gjerne med flere forslag. - Mamma til en prins -
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Liker Oscar Emil men Oscar August var også veldig fint. Ville gått for ett av de to =)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Oskar Emil var kjempefint! Oskar Olai går jo også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå