Gå til innhold

HOLDER JEG PÅ Å MISTE EGGET MITT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2 dagene VANNVITTIG med EL-slim, å da mener jeg virkelig STOOOOOOOOOOOre mengder. Jeg oppdaget nå at tappen var HELT open. Holder jeg på å miste egget mitt?? Er dette vanlig. Jeg har ikke satt EL sprøyta enda, skal sette den i morgen. Går det faktisk an å miste egget før man setter denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Tryne.

Jeg har ved alle mine forsøk opplevd å ha mye el-slim.

Noe som egentlig er naturlig,da kroppen signaliserer at den er fruktbar,og det har man jo stimulert frem med ekstra hormoner.

Jeg tror dette skal gå helt fint tryne,dette gullegget skal stå ferden ut.

Jeg heier på deg :o)

Skrevet

Jeg har også hatt mye slim ved mine forsøk - ved det siste hadde jeg helt heftige mengder :-) Spesielt de siste to-tre dagene før jeg satte EL-sprøyta. Det har alltid gått helt fint med meg - så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg.

Lykke til med sprøyte og uttak!

Skrevet

Enig med vilsågjerne. Jeg har også masse el-slim under stimulering. Pust ut, slapp av...dette går fint:-)

Skrevet

DET VAR GODT Å HØRE. jEG HAR NOE VANVITTIGE MENGEDER. jeg har aldri i hele mit liv sett så mye EL slim. men hva med tappen, er det noen av dere som er tappetafsere;)

Uansett så har jeg ikke så store forventninger, jeg har jo bare det ene egget som jeg må stole på, er mye som kan gå galt. Har netteopp snakket med min mor og far, jeg gråt og gråt. Er så sliten, og er så redd for å ikke få det til. men dere vet jo hva det går i

Skrevet

Slapp av. Så lenge du er flink til å spraye når du skal, så skal det visst ganske mye til for å få spontan eggløsning under hormonstimulering. Skjønner godt at du er redd når du bare har ett egg, men prøv å senk skuldrene litt. Jeg hadde også masse EL-slim under sprøyteperioden, og EL-smerter, og jeg ble fortalt at dette er vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...