Gå til innhold

Trym har kommet til verden :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kom 14.36, ble overført til hotellet sånn i 19-tida på kvelden tirsdag vi..pussig at vi ikke møttes på der, lå dere lenge?? vi reiste hjem fredagsettermiddagen, men jeg gikk i min egen lille ammetåkeverden mens jeg var der, og slet litt med å få igang amminga-så vi var mye på rommet..var skikkelig godt å komme hjem, men fy søren så skummelt også- der satt vi med ansvaret for han, lissom..

heldigvis har ting gått seg til, og det begynner å bli litt rutine på søvn i alle fall, begynner å sove stort sett hele natta nå-og det er godt for mamma det ;)

Vi møtes vel på treff utover våren regner jeg med?? Kan jo legge opp til trilleturer til Rønningshytta også (det som er organisert), for dem som er mobile (har skrevet opp alle datoer utover vår,sommer og høst)..Regner med jeg hiver meg på treff når bare bekkenløsninga begynner å slippe taket, og vi har fått mer rutine på både mat og søvn her, blir så mye lettere å komme seg ut..

ble overført til hotellet litt tidligere på tirsdagen vi,men var jo mest på rommet vi også...dro hjem litt før 12 på onsdagen da...

har ikke fått noe fullverdig natt med søvn enda,men jeg klarer meg fint...

sliter litt med de økedøgnene da,vært endel av de...huff,får ikke til noe rutiner vi,er så altfor dårlig på sånt... :S må skjerpe oss litt...

treff og trilleturer høres fint ut etterhvert,ja...hvor er rønningshytta egentlig??får vel bil i løpet av uka her nå...også kommer faren min på besøk til helga,det blir koselig... :) godt med litt andre folk rundt seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...