Gå til innhold

symptomene er borte!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sitter med de samme følelsene selv. Alt har liksom forsvunnet, skal man være glad for at man er i god form eller er det er dårlig tegn?? Skal til legen på tirsdag så da skal jeg spørre litt, men har bestemt meg for at jeg skal nyte at det går så fint! Det er jo ikke alle som får så veldig mange symptomer, så vi kan jo håpe at vi er en av dem!

Er forresten 6+0 i dag jeg også

Jeg har ingen symptomer lenger heller, er i 6. uke...blir selvfølgelig litt bekymret men prøver å ikke tenke så mye på det. Og ettersom jeg har hørt og lest er det visst helt vanlig at symptomer kommer og går gjennom hele svangerskapet...men jeg skal på UL tirsdag, så da får jeg se hvordan det står til der inne:o)

Hmmm, vittig, eller det er kanskje ikke det rette ordet:) Er i slutten av uke seks, og merker ingenting lenger jeg. Var litt bekymret tidligere idag, men nå har jeg heldigvis lest flere som har det likedan. Det som var vittig, var at vi alle er i uke seks:) Lykke til alle sammen:))))

Annonse

jeg skriver meg også på her... er i uke seks i dag men har ikke nevneverdige symtomer, litt småkvalm innimellom, det er også alt.

Jeg leste et sted at man ikke trengte å få en eneste symptom, man var gravid like fullt så lenge graviditetstesten viste positivt... :)

Er i uke 5 føler at jeg skal ha mens,stikker litt i magen og har vond rygg.Er utrolig trøtt og har halsbrann.Har tatt 3 graviditetstester og alle var positive,men går her fortsatt å redd for at jeg ikke er gravid.Jeg trur dette følger med,men det er godt å høre at det er flere som har det slik.

Hei :-) Er selv 5+2 og har bittelitt ømme bryster (kun når jeg virkelig kjenner etter!) og ellers murring som om mensen kommer hvert øyeblikk... Føler meg overhodet ikke gravid, men vi skal vel ikke ønske å være kvalme heller ;-) Tror det varierer utrolig mye når og hva man har av symptomer, så slapp av og kos deg med at du er gravid :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...