Tasselur Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Snakket med Porsgrunn i dag, og vi har fått time i mai til forsamtale. Er helt grønn på dette, jeg, hva er gangen videre etter det? Jeg har prøvd enkle og doble kurer med pergo, fått konstatert el og mannen er testet. Lurer bare litt på hvor lenge det går etter forsamtale før de evt setter i gang med prøverør? Hm...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hvis det ikke er funnet noe galt med noen av dere, kan det jo hende dere først får tilbud om AIH (altså inseminering). Dette er jo litt mindre omfattende enn IVF. Vi fikk i alle fall tilbud om dette på Riksen. Vi var på samtale en onsdag i slutten av november. Tirsdagen etter fikk jeg mens og vips var vi i gang
Tasselur Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Oi, det høres i tilfelle oppløftende ut! Måtte du gå på sprøyter eller noe før AIH, Turbotrollet? Og hvordan er gangen hvis det blir IVF? Uff, føler meg helt nybegynner igjen. Lurer på om vi begynte å prøve omtrent samtidig, sånn rundt juletider i 2006? Hm, tida flyr...
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Vi hørr til på St.Olav,fikk brev fra sykehuset for en uke siden,og jeg ringte inn mens denne uka og vips så er jeg i gang,begynner på medisiner om to-tre uker og skal inn på uttak og forhåpentligvis innsetting i midten av juni...vi har ikke hatt samtale på sykehus,kun over tlf... lykke til...hold oss oppdatert
Tasselur Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Høres ut som om det har gått fort for dere også, V.I.Bebbi! Så man begynner på medisiner ca 3 uker etter mensen, altså? Tar man noen prøver eller noe før det? Blir spennende sommer for dere, lykke til! : )
Gjest Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Gikk på pergo og menopur (sprøyter ja) før AIH. Vi har prøvd 2 AIH uten hell, så da fant vi ut at det er like så greit å sette i gang med IVF i stedet for å prøve flere AIH. Så er i full gang med nesespray og andre dag med sprøyter idag Ny kontroll neste uke og hvis alt går som planlagt, blir det vel uttak uka etter Vi startet å prøve i juli 2006, såligger jo ganske likt i løypa da Syns nok å huske nicket ditt ja
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 ja det har gått kjempefort...overrasket!!! de har visst stengt noen uker i sommer,tar de som er i en prosess bare. Jeg husker ikke helt datoen hun sa jeg skulle begynne på nesespray,men mener det er etter noenog20dager etter første mensdag. reiser til sydeni 2uker, ca2uker etter insetting ,så blir veldig spennende,men klarer liksom ikke å glede meg på noe slags vis...er liksom veldig surt hvis det går galt og vi er i syden. Vi har tatt undersøkelser på volvat over 4-5år,men etter vi ble satt på venteliste,så fikk vi tilsendt papirer som skulle underskrives og et blodprøveark hver som vi har tatt hos legen nå.så skal jeg inn på ultralyd å se om det går som planlagt. UTROLIG ALTSÅ... Tusen takk,og lykke til til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå