ceso Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 igår var vi på 3D UL for å se på våre to vakre nurk og vi ble ikke skuffet!!!! Vår lille sønn viste seg fram fra sin beste side og var så linselus at det nesten ikke var noe artig engang. Var helt i hundre i magen helt til han ble sliten og sovnet. Da tok vi turen til lille snuppa, men hun var i det sjeneret hjørnet og gjemte seg i morkaka akkurat som et barn gjemmer seg i mors fang. hehe... Etter litt overtalelse fra jm sin side viste hun seg da enedlig fram og jeg kunne klart se at hun var lik sine to søstre og hadde nesen min. Han derimot så ut til å ligne farfar, så vi får se.... han veide ca 626 gram og hun veide ca 625 gram og var ellers like store! Skal bli spennende å se om jeg kjenner de igjen slik jeg gjorde med datteren min...
ivf-79 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Så gøy Hvilken uke er du i ? Kan godt tenkte meg å ta 3 D selv etterhvert
ceso Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 jeg er 23+3 dager da jeg tok den 3D UL... legger ut bilder snart,,... har bildet av min yngste datter tatt med 3D da på mine bilder, så du kan jo se der hvordan det ser ut om du ikke har sett det før... hehe... det rare er at jeg kjente henne igjen da hun kom ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå