Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg var på B- young og kjøpte meg genser i strl xxl. den kommer til å passe perfekt når jeg har født babyen min. Det er første gang jeg har kjøpt klær i butikk som ikke har stormote klær på mange mange år.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 ingen som vil komentere dette nei.. det var trist... var sammen med mamman min når jeg kjøpte og hun skjønte heller ikke hvorfor jeg ble så glad når jeg fant klær som passet i en vanlig butikk.. ikke noen her tydeligvis heller.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Skjønner godt at du ble glad jeg. Slike små hverdagsgleder teller ganske mye i grunn :-)
Sjokolade76 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg har også full forståelse for at du ble glad.. Så selv om ikke alle forstår denne gleden. så gjør i hvert fall jeg det :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Takk Bjørnen Collargol og Sjokolade Ha en fin helg.
Frøya76 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Hurra for deg! Kjempedeilig å kunne handle i "normale" butikker så skjønner gleden godt! Lite tips: Noa-Noa er en fin butikk-kjede som har størrelse xxl og den passer ofte til meg som bruker 52-54 Og ellers så har Laredoute.no masse fint også.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Visste ikke at Noa-Noa gikk så høyt opp i str... Nå ble jeg glad!! Liker stilen kjempe godt, men har aldri satt mine bein i butikken fordi jeg trodde de stoppet på 44/46. Skal ta meg en tur innom til uken!!! Jippi!!! og hvis det stemmer, skal jeg shoppe nye klær til meg selv, som jeg skal kose meg med når babyen har poppet ut!!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 jeg ble også kjempe glad bare at jeg klarer ikke å komme på hva slags klær de selger på noa-noa..
Frøya76 Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Du kan gå inn på www.noa-noa.no og kikke De har masse opp i størrelse xxl! Er det tomt av størrelsen har de som regel på lageret også, og de har mange modeller som passer fint for store kropper. Romantisk stil med duse flotte farger for de som liker det Når jeg vil ha noe mer rocka handler jeg på Solo ( www.zay.dk har oversikt over butikkene i Norge, de har størrelser fra 34-56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå