Gå til innhold

Verdens beste julegave :-) Termin 24!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei

Har temin julaften i følge nettkalkulator, men legen justerte nå til 18 des. Kommer tydeligvis ann på sykluslengden. Jeg er kjempeglad og et var planlagt fra begges side, men føler ikke at samboeren min viser det like mye som meg. I tillegg har hormonene kommet for fullt, og jeg blir både sint og lei meg om hverandre. Dette skaper krangel mellom oss, og han sier at dette orker ikke han hvis ikke jeg tar meg sammen. Føler meg så alene. For jeg har ikke sagt at jeg er gravid til noen andre enn han, synes det er litt tidlig. Noen som har noen råd til meg? Gratulerer til alle julebarna!

Som jeg sa til min samboer: Du er verdens beste kjæreste, men vil aldri kunne være ei skikkelig god venninne som jeg kan skravle med. Jeg forklarte han at jeg trengte ei venninne å prate med om graviditeten, for hun orker å gå gjennom alle vesentlige og uvesentlige detaljer ;) Jeg sa det til bestevenninna nesten med en gang, og det er veldig godt å kunne prate med henne. Da er det greit at han ikke er like gira på å gå gjennom absolutt alt som skjer :) Han gleder seg jo han og, men kvinner og menn er forskjellige, slik er det bare. Lykke til videre

Takk for alle gratulasjoner :-)

Vile bare si til Tredjegangsfødende at jeg holder med hun som sier at det er godt å snakke med noen venninner :-) Har selv en veldig delaktig samboer, men det er enklere å få forståelse fra de som har vært gjennom det selv!? Selv har jeg sagt det til min "nødgruppe", de tre venninnene jeg ringer til når livet går meg i mot eller når livet jubler med meg. Jeg vet at hvis noe skulle gå galt... bank i bordet... trenger jeg dem rundt meg uansett!!

Klem Yrild

• 3 uker senere...

Annonse

Melder meg inn på vi-med-termin-julaften-klubben! Selvom jeg har termin da, så blir det GARANTERT ikke da h*n kommer, for jeg har to keisersnitt fra før av, og dette blir et godt planlagt keisersnitt i alle fall en ukes tid før termin :-)

Gjest yrild

Hei Aprilmamma :-)

Jeg er fra Oslo, men bor nå i utlandet... så jeg trøster meg med å kunne skravle med andre norske gravide her :-)

Kos dere på treff!!

Har sett det fine lille hjertet slå i dag :-) gråt en skvett og er litt mindre grublete for om det skal gå bra!

Klem Gry

Gjest yrild

Hei hei&h :-)

Velkommen i julekveldenklubben! Lurer på om noen av oss faktisk føder julaften... de sier jo at det er den datoen i året hvor færrest barn fødes! Jeg håper jo litt for den lilles skyld at den kommer en annen dag, men det hadde jo vært en veldig fin julegave :-) ...tror dog neppe h*n blir hetende Jesus ;-)

Klem Yrild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...