Gå til innhold

er det flere som meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her rundt disse målene?

ca 165 høy og ca 110 kg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke langt i fra...er akkurat 163,8cm høy og veier 99kg!

Langt på vei?

Skrevet

jeg er 7 uker på vei..

du da?

er så deprimert..føler meg konstant oppblåst, magen er stor, er ikke noe klær som er fine på meg lenger.

veide 104 kg en laaang periode, men plutselig hoppa jeg opp til 107. tok tak i ting og begynte å trene, 3-5 dager i uka, og gikk opp enda 2 kg pga mer muskelmasse, nå kommer jeg ikke ned igjen...

Blir greit når jeg kan strutte med magen og være stolt av å ha stor mage med baby inni:-)

Skrevet

Når struttetiden kommer vil du føle deg mye bedre, det gjorde iallefall jeg. Veide 88kg da jeg ble gravid å følte meg konstant oppblåst i begynnelsen.Nå er jeg 29uker på vei, har gått opp 11kg,men føler meg mye bedre. Både med stor babymage og kropp.

Selvfølgelig er det dager der jeg rett og slett føler meg som en betongvegg..hehe..men jeg prøver å minne meg på om at jeg er en frodig,fruktbar kvinne med baby i magen:)

Min sambo er da også flink med positive kommentarer..å det hjelper på!

Slanking er et fyfy under graviditet, så lenge du er frisk og fin ellers, er det mye bedre for baby at du trives med deg selv som du er akkurat nå:)

Klem

Skrevet

jeg er 161 og 92kg, og di 12 av dem har jeg lagt på meg nå under svangerskape.

er i min uke 33...

Skrevet

jeg veide 80 kg da jeg ble gravid med førstemann. gikk opp 20 kg i det svangerskapet. pga kompliksajoner under fødselen og pga at jeg var alenemor og hadde et akutt KS ble det slik at jeg ikke klarte å gå ned de kiloene, så jeg sto fast på 90 kg. det veide jeg også da jeg ble gravid med nr 2, gikk da opp ca 13 kg, og vekta stoppa på 107 før fødselen. etter det har vekta vært mellom 100 og 104. men nå står jeg på underkant av 110. ikke gøy. håper jeg ikke går opp så mye denne gangen. vil gjerne bare kose meg. håper å kunne fortsette med moderat trening utover svangerskapet.. men nå er det ikke klær som er fine på meg.

jeg har jo litt på magen fra før av, men kjenner likevel at livmor allerede er over skambenet og alle buksene klammer for mye på magen, den er så øm.

puppene har også vokst så mye, å de er så ømme, spesielt vortene..

vil hoppe et par mnd frem jeg:-)

Skrevet

har ikke samme målene som deg, men ligger ganske nært i BMI (38) og da har jeg ikke lagt på meg noe i svangerskapet ennå (er bare 12 uker på vei). Håper å slippe så voldsom oppgang

Skrevet

Vi er like tunge men jeg er 3 cm lenger, 168. Har gått opp 3-4 kilo i dette svangerskapet. Er 22 uker med tvillinger.

I mitt forrige, som va mitt første svangerskap begynte jeg på 95 kg og stoppet på 117 ei uke før fødseln. 3 uker etter fødseln var jeg nede i 103, og dær har jeg holdt meg sånn noenlunde (dessverre). Sønnen min er snart 3 og 1/2 år.

Sist jeg gikk gravid spiste jeg d jeg hadde lyst på. Tenkte bare at jeg er gravid, har lov å ese ut... Veldig dumt av meg....

Denne gangen har jeg prøvd å vært litt mer bevisst hva jeg spiser, men d har dessverre blitt mye iro sitting den siste mnd. Sliter med bekkenløsning, og mye vondt. Frykter at kiloene kommer fort nå.

Føler meg å oppblåst å svær, men jeg har 2 inni magen. Blir litt annerledes. Vises veldig godt at jeg er gravid. Alle tror jeg skal ha i juni.

Lykke til. D e deilig når det endelig vises.

Skrevet

Du er nok ikke alene nei, Jeg er 165 og rundt 100 kg....jeg går en time hver dag for ikke å gå opp alt for mye - er i 17.uke, passer litt på hva jeg spiser, men slanker meg ikke. Med de første gikk jeg opp 25 og 30...håper på litt mindre denne gangen.

Heldigvis så er gravide kvinner flotte uansett :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg er 157cm lav og var 92,6kg i uke 16, nå vet jeg ikke hvor mye jeg veier, men føler jeg har lagt meg ut mye siste 3ukene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...