Libido- Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 vet ikke.. men om du vil ha de litt grove er det godt med litt havregryn oppi =)
*ale* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 U see.. er gressenke i helga, og snart fri for brød.. Orker ikke dra ungen ut på butikk nå, så tenkte å lage vaflers til frokost i morra.... Oooog har bare spelt, ikkenoe grovt mel...
Sjokoladekaka Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Joda, det går bra:) eg lagar pannekaker også av spelt. Du kan ha i litt havregryn også. Det er godt og det blir litt sunnare;)
petite fleur Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Vil tro det går fint, men hørte på god morgen norge at det var lurt å tilsette noe surt når man bakte med spelt (appelsinjuice, eplejuice, youghurt, rømme)...
Libido- Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 "Speltmel kan erstatte vanlig mel i omtrent all slags bakst, også i rører til pannekaker og vafler. " Står det på møllerens side =)
*ale* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Alright:) Da slipper jeg å mase på noen for å få kjøpt brød;) Vaflers it is. Takker for svar.
RachaelRay Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Jeg bruker alltid speltmel i vafler Og putter du i litt byggmel blir det litt mer mat i dem også, og knallgodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå