Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Dere som ikke vaksinerer barna dere: Hold dere unna disse landene (og folk som kommer defra/har vært der): Sveits, Østerrike, Storbritannia, Romania og Irland http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=514397
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hvorfor skal vi holde oss borte derfra? Om noen sprer frykt, med død og fordervelse grunnet meslinger så er man lite belest, hvis man er redd for denne sykdommen! WHO, med et samlet hylekor av europeiske leger sponset av MMR-vaksineprodusentene Merck & co samt GlaxoSmithKline ønsker jo bare å spe på budsjettet med skremselsvaksinering av de som ikke har vaksinert.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Det er stadig utbrudd av meslinger verden over. Jeg vaksinerer ikke mine barn, men jeg er heller ikke redd for at de skal dø av denne sykdommen om de får den.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Er du ikke redd for at barnet ditt kan dø av meslinger? På verdensbasis dør om lag 400 000 barn under fem år hvert år pga. meslinger. http://www.tidsskriftet.no/?seks_id=1506357
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Ja, på verdensbasis... Vi bor i et av verdens rikeste land, med tilgang på dusj og dass, ja til og med såpe. I uland dør mange barn av meslinger, i tillegg er de underernærte, lever under dårlige hygieniske forhold og mangler tilgang på rent vann! Hvor mange barn tror du dør av meslinger i den vestlige verden hvert år?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Uansett så kommer vi i lett i kontakt med mennesker fra andre deler av verden nå for tiden, så for meg er det desto viktigere å vaksinere. Men det er MITT syn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå