Vårstråle2008 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Noen flere? Legen sier vi tvillingmødre i gjennomsnitt føder i uke 38 ,men her skjer det veldig lite må jeg si... Jeg kjenner etter mulige symptomer,men neida... Kjenner jeg gruer meg litt til selve fødselen nå, men på den andre siden skal det bli vanvittig godt å slippe den store magen og alt det slitsomme med 2 i magen i så lang tid....Jeg sover dårlig(våkner kl.04 nesten hver morgen og er våken til langt på morgenkvisten....) og er derfor ikke særlig opplagt på dagtid...har bare lyst å sove og ligge på sofaen jeg...ikke særlig humør....æsj! Noen som har det på samme måte?
oftebustat Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei! jeg er i uke 37+5, og er lei jeg også!!! Jeg skal ha planlagt ks i uke 39+1, og har ingen tro på at det skjer noe av seg selv før det. Utrolig nok sover jeg godt om natta, spesielt etter at jeg kasta kællen ut av senga har en 3åring som kommer inn hver natt, og det ble bare for trangt i senga. I tillegg sover jeg gjerne til 12 og av og til lengre. Har ikke ork tilå gjøre noe,og hvis jeg sover så går tida iallefall Noen dager gjør jeg faktisk ganske mye, og andre dager ingenting. Har så mye vann i kroppen nå at jeg kunne begynt som strømleverandør..... Hvor skal du føde hen? Og hvor langt lar de det gå før de setter deg igang? Min tv1 ligger i sete og tv2 har ikke riktig bestemt seg..... det og forrige fødsel gjør at jeg skal ha elektivt ks. Lykke til videre, og hold ut
2x babyline 21.05.08 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hei, jeg kan signere denne, iallfall til en viss grad. Jeg er ikke megalei ennå, men den siste uka har alt vært merkbart tyngre enn tidligere. Sover dårligere på natta, og har innført en dupp på dagtid hver dag nå. Neste uke skal de duppene bli lengre også Jeg vil gjerne ha disse barna inni magen en stund til, siden jeg "bare" er 35+1 ennå, så det er nok derfor jeg ikke er helt megalei ennå. Jeg gleder meg heller ikke til fødselen, men det ordner seg nok - tror nok det hjelper på motivasjonen å få gå i 3-4 uker til, som jeg har mest lyst til. Men _da_ er jeg nok rimelig fødeklar...! Og om gjennomsnittet - det må jo være ganske mange som føder i løpet av de tre siste ukene før termin siden snittet er på 37. Det er jo såpass mange som føder mye for tidlig, så noen må jo trekke snittet oppover... Men hold ut, du har uansett ikke lenge igjen, da!! Sov godt om dagene og ikke gjør mer enn du orker - kanskje litt mindre...
Sol med 2! Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg begynner også å merke kjøret nå. Er 34+6 i dag. Egentlig har jeg hatt det helt supert fram til for et par uker siden. Forrige uke blei alt merkbart tyngre og denne uka er alt et ork. Jeg sukker og stønner og puster og peser bare for å komme inn og ut av blilen, jeg går med en hastighet som nærmer seg sneglefart og hjemme skjer det svært lite om dagen. Har sagt til mannen min som reiser endel med jobben, at hvis forværringen fortsetter med samme hastighet, er han som alenepappa og regne fom midten av neste uke. Akjkurat nå er det selvangivelsen som bekymrer meg mest. Vi leier ut et hus i tillegg til at vi har et lite gårdsbruk, så det er ingen liten jobb. Angrer bittert på at vi ikke har forbredt mer i god tid. Får veldig vondt/kynnere av å sitte for mye, det er liksom ikke plass mellom lårene og puppene til barna lenger! Det får være nok syt og klag. Jeg vil jo gjerne ha dem der et par uker til, minst;o) Nå har jeg vært så grei å sende mannen min på Skarverennet i helgen og sønnen har jeg lånt bort til besteforeldre. Så da får jeg bruke tiden godt til litt arbeid og mye hvile! Stå på jenter og lykke til med innspurten!
Vårstråle2008 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Takk for tilbakemeldinger... Jeg får bare holde ut de siste dagene... Når det gjelder å bli satt i gang så er det litt ulik praksis fra lege til lege på sykehuset her...den ene legen min mener at det er best om kroppen setter i gang av seg selv(da vil jeg kanskje måtte gå over termin, men bli innlagt til observasjon...), mens den andre legen sa at det var individuelt når man evt.skulle bli igangsatt...(uke 39 var visst vanlig her ettersom jeg forstod)...Ikke lett å forstå seg på! Så nå får jeg bare gå her å ta en dag om gangen tror jeg...æsj....
ivf-79 Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Lykke til med innspurten jenter Er det noen av dere som har magebilder som dere vil vise frem ? Som er tatt nå på slutten ? Spennede å se hvor store mager dere har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå