Gå til innhold

Matfantasier.. hehe :)

Anbefalte innlegg

Jeg er så sulten nå at det skulle ikke vært mulig! Men hver gang jeg prøver meg på litt mat så orker jeg ikke mer enn et par biter.. Helt håpløst! Så nå fantaserer jeg om smørbrød med pepperoni og majones, kalvestek og poteter, bayonne skinke, poteter og god saus... sukk... Det er hardt og være gravid.. hehe.. Gleder meg skikkelig til jeg orker mat igjen.. har gått ned tre og en halv kilo siden skjærtorsdag.. Det kommer til og smake med noe god mat snart :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137502444-matfantasier-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

det må være ille å være kvalm.

Jeg har flaks der, men er også sulten som en ulv.

Og siden jeg ikke er kvalm så spiser jeg - er litt redd for hvordan dette vil ende.....

Håper for deg at du blir kvitt kvalmen, men det er et aber med ikke å være kvalm også.

=)

JEg er også nesten konstant sulten. Er i tillegg mye kvalm - og det eneste som hjelper er : MAT! JEg har vært slik i alle mine svangerskap, så jeg må nok regne med 3-5 kg før uke 18, tenker jeg. Men, men. Jeg orker ikke denne kvalmen hele tiden.

Når sulten begynner, så fantaserer også jeg om mat. De lo på jobb i går, for plutselig bryter jeg ut: "åh, nå fikk jeg sånn lyst på fiskepudding på brødskive!!". Ikke akkurat gourmetmat, men enkelte ting bare detter ned i hodet på meg. Så kjenner meg godt igjen i det du skriver.

Mat er viktig for tiden!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...