Gå til innhold

æsj.....(ang SF-mål)

jippii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på st.olavs denne uka. Bl.a. til jordmor. Hun kunne fortelle at når det var ett tvillingsv.skap, så målte de ikke SF-målet, og krysset derfor over hele SF-skjemaet på Helsekortet mitt !!! *arg*

Når jeg har vært på kontroll hos min jordmor på helsestasjonen har hun målt SF-målet mitt. Hun fortalte at hun forstod at vi syntes det var moro å se i forhold til ett enlingesvangerskap. Også ikke minst å kunne se tilbake i ettertid (etter sv.skapet), hvor stor det var.

Forstår jo at det SF-målet på Helsekortet blir helt feil når man bærer på 2, men det er jo morsomt å se at magen vokser, og hvor mye den vokser fra gang til gang! Men dette hadde jrodmoren på St.Olavs liten forståelse for!!! Og derfor har hun krotet til hele mitt SF-mål skjema!!! *grrr*

Flere som har vært borti det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått til "kommunal" jordmor helt fram til nå (34+5). Hun har også synes at det har vært morsomt å måle. Sist, i uke 32+4 hoppet jeg ut av skjemaet, målet lå på 42 og skjemaet går til 40. Fnis...

Skal til jordmor på sykehus neste uke, og regner ikke med at hun gidder å måle.

Skrevet

Ingen som har målt sf-målet på meg. Jeg har målt meg selv rundt livet og sammenligna med andre her inne.

Skrevet

Jeg kommer til å fortsette å gå til min fastlege, selv om jeg nå skal begynne å gå på sykehuset også fra neste uke. Han har selv moro av å måle sf-mål, og "tester" øyemålet sitt før han måler for å tippe hvor langt jeg hadde vært på vei med èn... Og så får vi oss en latter... :-)

Skrevet

Jeg kommer også til å fortsette å gå til min "lokale" jordmor. Føler liksom man får litt nermere kontakt med min "lokale". På sykehuset er det jo forskjellige jordmødre/leger hele tiden. Godt å ha èn jordmor som liksom kjenner èn.

Men synes det var unødvendig av jordmoren på st.olavs å krote over hele SF-mål-skjemaet mitt da! Selv om de liksom ikke skal måle sf-målet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...