F-mor Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Har lovet ungene å gå å bade i dag, var å kjøpte meg en ny svart badedrakt, men det var ikke noe serlig støtte til frontpartiet, ble liksom skvist sammen til en stor PUPP. Ikke serlig fint vist brystvortene er på helt forskjellige plasser heller. Prøvte med en svart bh under, frontpartiet ble flott, men det så "sykt" ut da BH en vise på ryggen, da det var ganske åpen rygg i badedrakten. Tror aldri jeg har sett noen bruke BH under heller. HJELP meg jenter hva gjør jeg nå?
Fire småtroll Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Bruk bh du, ingen som bryr seg om det ;-) Men bare for å ha sagt det så finnes det badedrakter med innebygd bh i da, de koster bare litt mer....
Monajenten Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Kjøper en annen badedrakt med cup i istedenfor;-) Hadde aldri kjøpt uten:-O
F-mor Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 saken er den at jeg har ikke tid å kjøpe ny...
Monajenten Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Huff nei, jeg leste ikke innlegget godt nok før jeg svarte:-s Ta på deg bh under du, tror ikke noen kommer til å bry seg nevneverdig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå