neutral Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei jenter:) Vil bare si at jeg tenker på dere rett som det er og håper dere har det bra. Blir veldig glad om der lar høre fra dere... Mange klemmer:) (tidl. ivf m/prins)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hei vennen Koselig med gamle travere som stikker innom. Ser du er her titt og ofte, er det søskendrømmen som begynner å kile i bakhode? Jeg er ikke her så veldig ofte, og skriver noen ord enda skjeldnere. Kommer til et mettningspungt på en måte. Babyprosjektet er lagt på hylla for en periode. Orker ikke mer akkurat nå og legene anbefaler meg også å ta en pause. Tanken på adopsjon begynner å vokse frem mer og mer, men har lyst til å gjennomføre de to siste forsøkene i det private først....tror jeg. Men vi begynner å planlegge adopsjon, har startet med det juridiske. Så nå er jeg en nygift fru :-) Går her i en drømmetilstand og har ikke landet fra bryllupet ennå. Neste steg på veien er å kontakte barnevernet i komunen. Ja, det var vel en veldig kort oppdatering herfra tror jeg. Jeg har forresten kommet opp i antall ivf forsøk med 10 i tallet. Håper alt står bra til med deg og lille Ole, og at du koser deg som mamma!! Klem
neutral Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Hei Emmajenta:) Så kjekt å høre fra deg!! Du har tatt deg en liten pause, ja....det skjønner jeg godt. Du har virkelig gått gjennom mange forsøk altså. Stakkars lita:( Det er så urettferdig... Har dere en pakke på 3 forsøk der dere har 2 igjen? GRATULERE SÅ MYE, FRUE!!! Så gøy da!! Var det romantisk? Vi er ikke gift....vet ikke om det kommer til å skje heller. Det har liksom bare vær snakk om barn i alle år, så "oss to" har liksom kommet litt bakpå:/ Men vi får se:) Men må jo innrømma at ting blir itt amputert på en måte. De måtte jo fjerne egglederene mine, så jeg er jo (veldig) steril og må ha IVF om jeg vil ha barn, både før og etter Ole....og det har jo (mot vår vilje) gått litt utover den andre biten. You know... Jaja, vi får hente den frem igjen:) Tenker ofte på deg og håper så inderlig at dere vil lykkes en dag. Da skal jeg danse av glede sammen med deg:-))) Og jeg har allerede begynt å øve på trinnene....*knis* Det lover vel godt? Ha en deilig vår, Emma og lad batteria nå i innspurten og gå sommeren i møte som en nygift fru:) LYKKE TIL, vennen!! Klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå