*månestråle* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Er gravid igjen etter en ma i oktober. Bekymrer meg mye for at det kan hende meg igjen, blir særlig bekyret når jeg er her inne på bim og leser om jenter som opplever gjentatte aborter. Går det som oftest bra neste gang selv om man har hatt en ma eller? Noen her det har gått bra med på "andre" forsøk?
lille2 Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Dette lurer jeg på også. Hadde MA i mars, er nå gravid igjen. Håper så inderlig at det går bra denne gangen.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Tror det er veldig tilfeldig. 30% av alle embryo "går til grunne" men 15% av disse 30% skjer rundt den datoen du venter mensen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg tror det oftest går bra andre gangen. Har selv hatt to ufrivillige aborter, MEN jeg kjenner veldig mange som har hatt en spontanabort først og så har det gått bra neste gang, og gangen etter der... osv. Kan være noe med at kroppen ikke er helt klar første gangen? Så lenge du ikke merker noe galt er det best å prøve å slappe av. Ikke lett, det vet jeg godt Er nå i gang med nr. 3 og det ser lovende ut!!
2gutter:) Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg fødte en flott gutt i 06, og ble gravid juli 07 men mistet i MA i sept ijen. Men ble gravid i februar, og er nå 13+5 å har vært på flere ul, så foreløpig ser det bra ut:) Håpe håpe:) Lykke til:)
Kokkemor Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Hei:) Jeg hadde MA i August og Desember i fjord... Nå er jeg gravid igjen... (8 uker) Er sikker på at det går bra denne gangen... Kan ikke forklare det, jeg bare vet det liksom:) Er selvfølgelig bekymret innimellom, men jeg tror det er viktig uansett å være positiv og TRO på at dette skal gå bra... Lykke til i hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå