Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hei;) litt stille her inne så ville prøve å starte en tråd o se om det er noen respons! hvor er dere fra? hvor langt er dere på vei i svangerskapet? hvordan er formen? hva jobber dere med og går det bra på jobben som gravid? kan starte med meg selv. er ei blid jente fra sørlandet, nærmere bestemt flekkefjord:) er 21 år og venter førstemann i midten/slutten av september (usikker termin-dato) er 17 uker på vei idag, altså snart 4 mnd:) nå begynner det å vises litt på magen. formen er knallbra, har vært i toppform siste ukene. har vært kjempeheldig med lite kvalme, kun trøtthet. så jeg har ikke vært borte en eneste dag i graviditeten så langt:) håper det fortsetter slik! jobber i klesbutikk og trives veldig bra for det meste. jobber ca 90 % fast, og alltid noe ekstra. så håper på en ok permisjons-sum;) hehe..
lille spira Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hallo du Jeg er fra Telemark og bor like utenfor Skien. Er 20 år, men blir 21 til sommeren og venter første ca 21.november. Altså 9+1 idag.. Formen er laber! Er sykemeldt fra jobb.. Kaster opp og får i meg lite mat - gått den tre og en halv kilo gitt! Jeg er lærling og har en topp jobb, så er dritt og gå hjemme! Har fått fikset meg hjemmekontor fra mandag av, så da kan jeg gjøre litt når jeg orker, det skal bli deilig Jobber med et stort arrangement fram til mai, så er kjipt og gå glipp av så mye!
mamsemums <3 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Heisann! 19 år, kommende alenemor 24 uker på vei Er desverre arb.ledig Formen er kjempe fin for tiden Har heldigvis god støtte fra familie og venner Det er ikke bare bare å gå gravid, iallefall ikke når man er alene om denne gleden.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Hei =) Jeg er ei jente på 26 år som opprinnelig er fra Ringerike, men fant kjærligheten på Hadeland og flyttet hit =) Jeg bor sammen med barnefar som er 28 år (blir 29 i år) og katten hans. Jeg er 30+6 i dag, hjemmeværende/arbeidsledig og trives med det. Synes svangerskapet hittil har gått alt for fort, til tross for litt trøbbel med ryggen og bekkenet. Formen varierer fra dag til dag egentlig. Nå har jeg en pågående uvi, men håper og tror at medisinen skal ta knekken på den =) Den største plagen jeg har i forbindelse med svangerskapet er forferdelig triste drømmer om at samboeren min plutselig sier at han ikke er glad i meg lenger... Helt jævlige drømmer som tar helt pusten fra meg =/ Men jeg vet at det er svært liten sjanse for at det skal skje i virkeligheten, for det er ingen tvil om at den karen er glad i meg og magen =) Alle i familiene våres gleder seg over det kommende barnet. Vi vet ikke hva det blir, så alt vi har anskaffet av babyting er i veldig nøytrale farger =) For min samboers familie er dette det første barnebarnet, så de gleder seg veldig! I min familie er det tre små allerede - søstra mi har en gutt på 8 år og stebroren min har to gutter som jeg ikke er helt sikker på alderen på =P Så mammaen min håper nok kanskje litt ekstra på at jeg bærer ei jente i magen =)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 godt du har god støtte:) beundrer dere jenter som går gjennom svangerskapet "alene". så lenge man har venner og familie som hjelper så letter nok det mye på. om noen mnd er du ikke alene i hvertfall;) det blir nok kos.lykke til!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2008 lille spira: uff, hørtes ikke godt ut å spy:( håper ukene framover blir lettere for deg i hvertfall! du er jo rimelig sprek som vil jobbe hjemme osv, kjempeflott! godt å få tiden til å gå med noe! har du lenge igjen av lærlingtiden?
linda1983 Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Hei, Jeg bor i Kristiansand. Er 25 år og venter min første 26.september (foreløpig termin). jeg er i min 18 uke og føler svangerskapet ikke går fort nok. Ellers er formen ganske fin. Har sluppet unna kvalmen, men merker at jeg blir fortere sliten når jeg gjør fysisk arbeid. Jeg jobber i en gave og interiørbutikk. Det går bra foreløpig men begynner å merke det litt i ryggen da det er litt løfting av varer og ståing hele dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå