Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ul i dag viste 4-5 eggposer og har ikke fått noen tilbakemeldinger ang blodprøvene, så da er alt klart for siste forsøk. Begynner rett på sprøyter i morgen(kortregime) og kontroll på tirsdag igjen. Så håper jeg den lange pausen har vært positiv og at det lykkes denne gang:-)

Lykke til alle sammen!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Det blir spennende å høre på tirsdag og videre neste uke.

Klem

Skrevet

Vi går for det, Ann-Chr! Jeg har nettopp hatt min siste innsetting ( i alle fall i offentlig regi, vet ikke om vi kommer til å gå privat hvis gulleggene ikke sitter).

Håper alt går kjempefint med deg :-)

Skrevet

Da følger jeg spent med videre, og krysser fingrene for fullklaff denne gangen

( Tusen takk for svar på den andre tråden)

Klem

Skrevet

Lykke til Ann-Ch !!

Skrevet

Hei Ann-ch!:)

Såååå spennende da!!

Krysser alt vi har for deg og ønsker deg lykke til ! ! ! :-)))

(tidl. ivf m/prins)

Klemmer:-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen.Dere er jo bare supersnille:-) Dette er utrolig spennende og jeg gleder meg faktisk litt,selv om jeg synes hormonene er no herk!!!

Veldig koselig at du ivf m/prins ( lille Ole ) titter innom oss gamle travere:-) Håper det går bra med deg og Ole:-)

Skrevet

Må jo følge med litt, vet du... Det kan jo hende at jeg blir "aktiv" her inne igjen med tiden:-)

Med oss går det veldig bra og livet har aldri vært bedre!

Håper du får oppleve det å bli mamma igjen, Ann-ch.

Lille Ole sender deg masse babystøv*********************************

*************************************************************************************************************************************** :o)

Ha en strålende solskinnshelg! :-)

Skrevet

Tusen takk,jeg tar imot all babystøv jeg kan få:-)

Godt å høre at dere koser dere og at alt står bra til. En strålende helg til dere også!

Skrevet

Hei Ann-ch..

Jeg håper virkelig det er din tur nå, du har ventet såå lenge. Jeg skal be til høyere makter og krysse det jeg som krysses kan for at du nå skal lykkes!!! Du fortjener det, og det må da være mening at du nå skal klare det, kan ikke skjønne annet..

Stoooor til lykke klem fra meg. :o))

Skrevet

Hei Ann-ch,

ser du skal ha kort regime. Holder selv på med det, men lurer på om det er vanlig å ha UL før du begynner? Det hadde ikke jeg. Var på UL i dag, sprøtedag fem. Fant kun to egg-poser, og en liten. Men tenker utifra det du skriver at det selvfølgelig hadde vært en fordel med UL i forkant.

Skrevet

Lykke til ann-ch

håller tummarna før dig.

Skrevet

Tusen takk jenter. Det varmer at dere heier på meg:-)

Skrevet

Hei

Så spennende da. Håper pausen har gjort kropp og sjel godt slik at du nå er klar for ny runde med hormoner og selvfølgelig graviditet....:-) kan jo ikke annet enn å håpe på det beste og det gjør jeg virkelig for deg!!!!

Lykke til med sprøytestart. 4-5 egg er kjempe bra. Nå må eggstokken din vise hva den er god for. Det er nå det gjelder!!

Mange varme klemmer og heiarop fra meg :o)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Tusen takk Emma. Sendt deg en PM.

Skrevet

Hvordan går det Ann-Ch ?

Nærmer det seg uttak?

Skrevet

Hei du.

Det er nok en stund til uttak ennå. Akkurat tatt sprøyte nr. 2 så det blir nok endel dager til. Hvordan går det med deg? Er du igang med nytt forsøk?

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til med dette forsøket!!

Skrevet

Blir en stund til uttak for deg da ja,men sprøytedagene går fort-så plutselig er dagen din der :o).

Vi skal ta forsøk hos hausken,er foreløpig satt på p-pilla ,men begynner på spray 10 mai.Bregnet uttak i uke 24.Har vært godt med hormon pause,men det er rart med det.Blir godt å komme i gang også :o).Heldig du som har kort regime da,og slipper sprayen.

Blir mindre pes med forsøk uten den.

Håper det er deres tur denne gangen.Alt strevet fortjener sin

belønning :o)

Skrevet

All lykke ønsker jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Din tur nå:o)

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...