Gå til innhold

Fostevannlekkasje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har misstanke om at det kan være fostervann, er det veldig viktig at du får det sjekket opp!!! Var nylig på en slik kontroll selv, men det var ikke fostervann hos meg da.. Jeg også blir kjempevåt i trusa/truseinnlegget hele tiden, og må skifte flere ganger daglig.. Det er også helt "vannlig" det som kommer ut, ser liksom ikke ut som utflod egentlig, men er nok det det er hos meg iallefall...

Mange opplever slikt på slutten, men er uansett viktig å få klarlagt om det er fostervann eller ikke...

Lykke til da:)

Hei dere. Jeg har ikke fulgt med på dette forumet denne gangen, men ved forrige graviditet var jeg aktiv bim'er!

Forrige gang jeg fikk barn ble jeg satt igang fordi jeg lekket fostervann. Det kom først et plask i gulvet, deretter bare littegrann som både sykehuset og jeg trodde var utflod, før det etter et døgn begynte å øke til at det rant litt igjennom klære. Jeg droppet da truseinnlegg for at det ikke skulle suge til seg alt uten at jeg kunne merke hvor mye det var. Viktig å få undersøkt dere dersom dere lurer på om det kan være vann, for hvis det er åpning ut er jo infeksjonsfaren mye større!!

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...