Gå til innhold

Dr.Torkil, jeg tror ikke denne ketolysekuren din fungerer på meg..

Anbefalte innlegg

Jeg har spist ketolysemat nå i 5 dager sammen med min mann, og jeg vet det ikke er noe med maten vi gjør feil for mannen er kommet i ketose (vi har kjøpt ketosticks og jeg har testet flere ganger for dagen), mens jeg derimot bare såvidt oppnår det laveste nivået som sier at det er spor av ketoner.. vi veier omtrente det samme og spiser akkurat samme maten, så hvorfor er utslaget så forskjellig?

Jeg skal gi det noen dager til men så gidd jeg ikke mer.. jeg trodde virkelig at dette skulle funke så nå er jeg sååå skuffet..

Fortsetter under...

Ikke mist motet!!!!! Fargen har INGENTING å si for hvor mye eller lite du er i ketose. Enten er du det, eller så er du ikke. Svak farge eller ei.

Stå på , det kommer nok resultater!

Og, IKKE vei deg for ofte. En dag i uka, eller sjeldnere er nok.

Masse lykke til!!

:-)

Hei

Jeg har fått en E-post beskjed fra "Jormoren" om at mine innlegg oppfattes som reklame og derfor er blitt slettet, og at jeg ikke kan skrive i forumet. Jeg har forklart at jeg er uenig i at jeg har reklamert og vist til de mange innlegg om alt annet enn ketolysekuren, men har ikke fått svar fra jormoren.

Til gjengjeld har jeg fått tilbud om å kjøpe annonseplass på disse sidene.!!!

.

Jeg kan således ikke gi medisinske råd her i forumet lenger og beklager dette. Jeg fortsetter med å gi råd på det gratis og uavhengige lavkarboforum www.lavkarbo.no

Dette til orientering, hvis noen lurer på hvor jeg er blitt av.

Håper noen får lest dette før det blir slettet.

Vennlig Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...