Gå til innhold

Blødning i uke 36 + 5 ... RInge legen?

Anbefalte innlegg

Hadde litt brunaktig utflod i mårest,så ingenting på papiret når jeg tørka meg,men så det i truseinnlegge. Tok på nytt,og vaska meg. Gikk et par timer,og det var kommet noe mer blod,brunlig farge. Har ringt legen nå,hun skulle ringe meg tilbake,så venter på det nå. Gode tid,snakk om å få opp pulsen! Å dere skulle sett mannen min,han kom plutselig på at måtte skifte ut 2 lamper i gangen,så han har satt i gang med det prosjektet,hehe. Har jo noen uker igjen til termin enda, men er ikke bekymret. Bare litt nervøs for hva som venter.

Har egentlig ikke noe spm,bare måtte skrive det ut. Puh...

Foresten,noen flere med blødninger?

Hadde rolig sex i går kveld,hvis det skal ha noe å si...

Fortsetter under...

Jeg ville også ha ringt til legen, Shamandalie. Jeg hadde en liten blødning for to uker siden (i 34. uke) og gikk rett til legen. Følte meg litt hysterisk, men hun mente det var helt riktig å komme, for man vet jo aldri. Heldigvis kunne hun utelukke alt som kunne ha vært. Hun spurte også om jeg hadde hatt sex, og mente at det kan komme blødninger pga. det. Jeg hadde ikke hatt sex da, og hun kunne heller ikke si hva som var årsaken til den lille blødningen.

Det er sikkert ikke noe farlig eller noe på gang hos deg heller. Men sett fra en annen side, så er vi jo også uansett så langt på vei at skulle ungen komme nå, vil det heller ikke være så farlig :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...