Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg har vært skapsrøyker for en god stund. Sambo tror at jeg slutta for noen mnd tilbake, men har ikke hatt motivasjon nok før på onsdagen. Da hadde jeg akkurat gått ut døra med lighter i vesken, men etter 15 m snudde jeg, for nå ville jeg slutte. Kjøpte nikotintyggis senere på dagen, og har holdt på med de når jeg har hatt røyksuget. I dag skal sambo dra på tur sammen med noen kompiser, og jeg sitter og tenker på hvor mye jeg har lyst til å røyke mens han er borte, da røyker jeg jo så mye jeg vil og når jeg vil når han har været på tur. Men jeg er jo slutta! Og vil bli ved med å være lykkelig "ikke-røyker". Jeg vet at jeg må være viljesterk denne helg, men trenger noen oppmuntrende ord, vil absolut ikke gå i fellen igjen. Vet at jeg tenker jeg bare kan røyke denne helg, også slutte igjen, men hva om jeg ikke klarer å slutte etter helgen igjen. Der er jo ikke noe som heter "én-sigarett". Forresten er det også en stor motivasjon for meg å slutte med røyken, da vi har holdt på med prøving i snart 6 mnd, og det ikke har klaffet. Tror bestemt det er fordi jeg har røyket. Vil så gjerne det klaffer snart, og har et røykfritt svangerskap + resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Stå på - du er kjempeflink! Nå har du slutta, det er ikke noe mer med det.. Du vil ikke røyke, ikke sant? Det går dessverre ikke an å ta seg en røyk i ny og ne for de fleste vanerøykere, så det er enten eller. Og du har jo allerede valgt å bli en ikke-røyker - du ER allerede en ikke-røyker! Så prøv å tenke litt langsiktig, dette er bare èn eneste helg i resten av ditt liv... Dette klarer du! Kjøp deg masse godt å spise og drikke, tenk positivt og koooos deg uten røyk - denne helga og resten av ditt liv! Lykke til! *hilsen en som har vært gjennom det selv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå