Gå til innhold

Noen som har tenkt på navn enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Navn ja...

Jentenavn er i boks; det blir Martine!

Men guttenavn er en værre prosess har jeg funnet ut!!

Der har vi faktisk ikke noen forslag oppe en gang!

Råd jeg har fått er at dere lager en liste hver for dere med navn som man liker/ synes er fine. Deretter leser dere opp hva dere har funnet frem til, stryker kandidater som er HELT uaktuelle på hverandres lister, før kompromissenes tid begynner :)

Lykke til :):):)

ååååja tenker på det heile tida:):)

Guttenavn har eg Noah, Elias og Lukas:) ganske likt deg alex sin mamma:)

Jente so har eg tenkt på Rikke, Ariana eller Thea:)

Det er jo sooooo mangen fine navn og eg ombestemmer meg heile tida, so det er nok best å vente til vi ser den lille:)

Annonse

synes ikke det finnes så mange fine guttenavn jeg...Kanskje jeg som er litt for kresen bare. lest igjennom 4 navnebøker uten å finne noe jeg liker...Hittil ligger Noah best an hos min mann...Han likte ikke navnet Lucas som jeg liker

Min samboer og jeg er faktisk enige om navn selv om jeg ikke er mer enn 13+2 uker på vei, og vi ikke vet hvilket kjønn det blir.

Blir det gutt skal han hete Oliver eller Sebastian. Blir det jente skal hun hete Malin eller Vanessa. Jeg kunne gjerne tenkt meg å kalle barnet Malin Vanessa hvis det blir en jente :-) Men må "smiske" litt med min kjære samboer for å ha dobbeltnavn.

På guttesiden har vi bestemt at dersom det blir en rolig gutt skal han hete Mathias. Blir det en liten "rampegutt" skal han hete Fredrik :-) Men samboeren min liker uansett Fredrik best.

På jentesiden har vi valgt Sofie som vi mener passer til ulike personligheter. Jeg skulle allikevel gjerne hatt et alternativ. Tenkte en stund på Madeleine, men kom til at det kanskje var litt for "svulstig" :-)

Hei hopp *s*

Hvis vi får en gutt, noe jeg har på følelsen at vi gjør, så blir det Eirik *s* jeg liker sånne "skikkelige" guttenavn, syns det er så mange feminine guttenavn rundt om....

Skulle nurket i magen lure oss alle sammen og vise seg å være ei tulle, så skal hun hete Eiri Kathrine :) jeg liker jentenavnet Mali utrolig godt, så det var nevnt over, men det er allerede tatt av ei i nær familie...:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...