godgutt 07 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg har veldig lyst på å prøve å få nr. 2, og lurer på hvordan graviditeten deres var med nr. 2? Kjente dere noe spesielt i ks arret? Noe ubehag? Lurer på masse jeg, så håper på mange svar:-)
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Det lurte jeg også masse på, men har ikke merket noenting i arret. Ingen ubehag overhodet! Det skal sies at jeg ble gravid ca 3 år etter siste operasjon. (Hadde komplikasjoner og måtte opereres på ny den gang, så jeg har to operasjoner i løpet av 6 uker)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg hadde et katastrofekeisersnitt i juni-06, og er nå gravid igjen. Skal ha ks om 4 uker. Jeg har ikke merket noe i arret i det hele tatt. Jeg var og veldig spent på dette, men det har gått kjempe fint.
Nasseline Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg hadde ks for snart 3 år siden, og er gravid i 6.mnd nå. Har ikke merket noe i arret i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå