Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 hva synes dere om navnene: 1. Arnstein 2. Haakon/Håkon hvis det blir Arnstein vil vi ha det som navn nr 2, hva passer foran? kan ikke komme på noen navn som kan kombineres lett med Arnstein.... Arnstein er oppkalling så kanskje det kan omformuleres til et annet navn? mange forslag ønskes
Løvinna30 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Jostein er fint da? Håkon er også fint, det ville jeg kalt barnet mitt, men det er desverre "tatt" i min familie.
prebs Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes Håkon/ Haakon er kjempeflott! Arnstein er jeg ikke så glad i. Men det kan gjøres om til: Arne Øystein Anders Kanskje?
Vannmann35 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Haakon, Haaakon, Haakon! Et flott og stødig navn :-) Skrevet slik blir det heller aldri noe tull med e-post adresser og slikt + at det er en gammel måte å skrive det på.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Synes verken Arnstein eller Håkon/Haakon er fine navn. Håkon/Haakon liker jeg ikke fordi pga av lyden å og o i samme navn, og med en k mellom synes jeg hele navnet forsvinner langt ned i halsen og det er like før "åko" bare blir grynting! Men jada, jeg er sikkert super sær! Arnstein ville jeg heller brukt som mellomnavn. Emil Arnstein synes jeg klinger fint hvertfall :-) Andre navn som jeg tror kan brukes som opkalling etter Arnstein, er Stein, Arne, Øystein, Steinar. Lykke til!
*Minnie Mus* Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Arnstein er ikke pent... synes det passer på en gammel gubbe i ei hytte he he men blir sikkert annerledes når man kjenner en baby som heter det. Håkon er fint, ikke superfint.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Synes ikke Håkon/Haakon er så veldig pent, blir veldig kongelig + at det er litt "kjipt" med å og o i samme navn, tror det er beskrevet bedre litt over her. Er i allefall enig. Arnstein synes jeg ikke er pent.. Men synes disse komibnasjonene var litt kule: Arne Øystein (nesten samme) Arnar Jon Arnstein Bo Arnstein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå