Gå til innhold

Mage bilde pluss vogn bilder!!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått endel komentarer på magen av kunder på jobb. De sier at jeg er "Svær" til å kommet så kort. Hva synes dere andre? på symfyse målene var jeg 18 cm i uke 21.(lå under den røde streken)synes folk bør være litt forsiktige med hva man kommenterer. Jeg er ikke akkurat "sylfide" fra før heller da;)

Har kjøpt brukt vogn til 3000, den var veldig lite brukt, Simo combi (combi delen var ikke brukt i det hele tatt) Strøken!!

Vi hadde egenlig tenkt til å kjøpe helt ny men så så jeg denne på finn å måtte bare ha den;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137499107-mage-bilde-pluss-vogn-bilder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes heller ikke du er så stor som du på en måte forklarer at denne kunden skal ha sagt hehe.... MEN det betyr ikke at vi ikke ser at du er gravdid eller noe, for magen din er kjempe fin..... ;)

Jeg og fikk en kommentar fra en kunde på jobb her om dagen... "ser det vokser ja" ? Jeg kan jo aldeles ikke skjule det, og på denne måten er det hyggelig å høre at folk ser det, men hvis det på en måte er så du føler deg usikker, er det jo ganske flaut..... ;)

Lykke til videre;)

jeg har termin dagen før deg, og har nok ganske lik mage. Noen syns den er driiit stor til å være 5 mnd, men andre syns den er så liten og søt.

Vi er da alle forskjellige sier bare jeg, og magen vokser som den vil uansett.

Vi får bare kose oss med de flotte magene våre, så får folk mene hva de vil =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...