Silje_33 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei! Etter mitt første barn ble brystene mine veeeldig slappe. Det var ganske trist må jeg si. Jeg hadde ikke lyst til å vise meg for min egen mann. Selvom han sa at dette var helt naturlig - og at de var fine. Når jeg lå på siden, så flatet liksom brystet utover madrassen. Ikke så pent! Spesielt ikke når jeg hadde ganske fine bryster fra før. Jeg tok dermed et brystløft, hvor brystvorten og området rundt ble løftet, mens overflødig, løst "skinn" ble fjernet. Jeg er så glad for at jeg gjorde det. Puppene mine ble finere enn når jeg var 17!! Idag er jeg 33 år. Jeg er veldig fornøyd med puppene mine. Dette ble gjort i 2003. Jeg har i etterkant ammet et barn til, som nå er 1,5, men denne gangen ble brystene helt ok etter amming - pga. det tidligere løftet. Det er jo mye mindre å tenke på i etterkant om man gjør et løft, for man har ikke noe fremmedlegeme inni brystene, som en eller annen gang må ut eller byttes. Når jeg nå ønsker meg enda mer struttende bryster under toppen eller kjolen bruker jeg bare "Liftits" fra usefulchickstuff.co.uk. Leste om de i Woman. Helt fantastiske!! Ca. 150,- kroner for 3 par tape. Sjekk evt. video ved å klikke på puppe-bildet: http://www.usefulchickstuff.com/au/ffa/ffa-liftits.htm Sjekk evt. link her for å kjøpe: http://www.asos.com/Woman/Lingerie/Cat/pgecategory.aspx?cid=4176&Rf-100=Underwear+Accessories&sh=0 Det er mulig de selges i Norge også. Jeg vet de selges i Danmark. Håper du finner den løsningen som fungerer best for deg ;o)
dårlig ånde Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 hei Silje, topp at du deler erfaringen din! jeg har noen spørsmål (har lyst til å bli kvitt pannekakene mine selv, he he) hvor gjorde du det og hva kostet det? hvor lang tid tok det fra operasjonen til puppene ble ok? arr? den ene puppen min er blitt større enn den andre etter amming, fikser de på sånt også? hilsen j
annnonym Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 ang. liftits: hva blir de å koste med frakt osv? de virka jo supre !!
mirredutt Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hei! Jeg har vært på konsultasjon for brystforstørring, men fikk beskjed om at jeg i såfall må ta et brystløft først. Hvordan ble arrene dine etter operasjonen?
Silje_33 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg gjorde det på Idunn plastikkirurgi i Tønsberg. De har avdeling i Drammen også. En Lars Haukeland utførte det. Det kostet 28.000,-. Altså mye mindre enn å legge inn innlegg. Jeg sparte i et par år før jeg gjorde det. Og motivasjonen for å spare var høy. Puppene var helt ok etter en måned og veldig bra etter 3 måneder. Arrene var rosa helt til sommeren etter. Sommeren etter det igjen, så er de helt bleke. Det eneste man kan skimte er en stripe fra brystvorteområdet og nedover. Og det kan jeg fint leve med. Arret under brystet synes jo ikke når jeg står. Jeg har fått mye skryt av puppene mine i etterkant. Hvordan man kan ha så fine pupper i en sånn alder. De er veldig faste og fine - og ser jo helt naturlige ut - for det er jo bare litt skinn som er fjernet. Den ene min var mindre og hang lenger ned enn den andre. De lager de så like som mulig. Det ble veldig bra.
Silje_33 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg betalte vel 150,- kroner for 5 par, tror jeg det var.
Silje_33 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Etter to år synes kun et blekt arr fra under brystvorteområdet og rett ned. Jeg har fått mye skryt for de. Arrene ser man, men det er ikke det folk tenker på når jeg har vist de frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå