Gå til innhold

Vonde bevegelser!!

Anbefalte innlegg

I natt og nå i dag har det vært direkte vondt alt som har skjedd inni magen! Skjønner ikke helt hva lilletuppa driver på med inni der, prøver å skvise alle innvoller totalt.. Samt å presse ut bekkenet på egen hånd! Men vondt er det.. Skikkelig kraft i kroppen også.. Trodde et øyeblikk her at jeg bare måtte ringe føden for å høre hva som foregikk, for det var så intenst at jeg satt bare å holdt pusten.. VONDT! Så hva det nå enn er som skjer inni der så håper jeg hun er ferdig snart..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137498832-vonde-bevegelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok at hun snur seg litt som før.

bare at hun nå er 30-40 cm og veier ganske mye mer.

Så kjennes det ekstra mye.

Slik er det ihvertfall for meg.

Leamusene hun ga meg før, er nå kraftige spark og bevegelser som gir meg grimaser, og ofte at jeg skriker AU, fordi hun er brutal.

Men stakkar hun vet jo ikke at mamman sin får vondt, så får vell bare godta at hun turner inni kroppen min.

bare hun ikke brekker ribbeina mine så....hehe

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Kjenner til dette ja.

De driver og snur og vender på seg og jo større de er jo mindre plass får de...

Det er også fort gjort at de treffer noen punktet som sette en helt ut av spill. Jenta i magen min finner gjerne noen punkter som gjør at jeg får skikkelig ilinger nedover i benet og noen ganger får jeg også vondt i ryggen....

Nei vi får vel bare bite tenna sammen den siste tiden, ikke så lenge før de kommer ut nå :-)

Ja er ikke lenge siden jeg sa til andre gravide at "ja, tenk den dagen vi sitter og gleder oss til babyen er ferdig med sparkerunden for denne gang fordi det gjør vondt.." Bare at dagen kom litt kjappere enn tenkt!! Heheh!! Var ikke sånn med førstemann, han var så rolig i magen at jeg ofte måtte legge meg å kjenne etter om det var liv der.. Med denne trenger jeg ikke hverken slappe av eller legge meg, full fart ofte!! Og det er jo bra! Men ja, ikke så godt bestandig.. Hun har roet seg litt nå, men gjør fortsatt en del vondt når hun prøver å skvise bekkenet mitt ut.. Og er jo helt novise på dette siden forrige svangerskap var så rolig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...