Gå til innhold

andre førstegangs fra nedre eiker/drammen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv 24 år, 4 måneder på vei og bor i nedre eiker.

Arbeidsledig og har god tid på dagen ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du! Jeg og bor i nedre eiker, er 24 år, er 34 uker på vei. Sykemeldt og har og masser av tid på dagen ;o) Hva med å kaste deg med på treff til torsdagen?

Skrevet

hmm.. ja, kanskje det =)

Men jeg er jo ikke så langt på vei jeg da.. følter på en måte at jeg burde vente litt!

Skrevet

22 år fra Drammen her og 15 uker igjen til termin :)

Hvorfor vente? Koselig å bli med uansett da :)

Skrevet

Jeg svarer selv om jeg skikkelig ikke passer overskriften jeg;) Hehe...

Jeg er 25 og har termin like etter kulpåmagen, heng deg gjerne med på treff selv om du ikke er så langt på vei!

Bare hyggelig det. Jeg kan dessverre ikke være med på dagtreffet da, men pyttsann, kommer sterkere tilbake! Hehe...

Skrevet

poteten- det er mange som er med på treffene fra sånn ca der du er! Er bare koselig å få med flere på lasset :o) Også er det superkoselig :o)

Skrevet

29 år og fra Drammen. Termin rett før "kulpåmagen". Betyr ingenting hvor langt du er på vei. Det er kjempekoslig og en fin måte å få tiden til å gå. Har vært sykemeldt siden uke 8, så vet det er lang ventetid!

Skrevet

Så hyggelig :)

Og ja, jeg skal bli med en dag jeg - men nå til uka går desverre ikke. Men satser på neste treff :D

Skrevet

Hei..:)

Jeg er 24 år, venter min første og flytter til Krokstadelva om ikke lenge..termin i begynnelsen av august:)

Skrevet

Hei jeg ble 29 år på lørdag og bor i Hokksund. Er i fra Konnerud. venter ei jente i juli, er ufør så har masse tid på dagen, men har ikke bil da :-) hadde vært artig å kommet i kontakt med noen i nærheten som også er gravide. har ikke turt å bli med på treff enda, litt skeptisk, virker som dere kjenner hverandre godt her?

• 2 uker senere...
Skrevet

Er 21 år bor i nedere eiker men har alle vennene mine og er nesten bare i drammen. Tenkte jeg skulle prøve å få gått på BIM treff neste gang!!

Skrevet

Er ikke 1.gangsfødende, har datter på 7, men bor i Krokstadelva. Er i 6. uke og er selv 30.

Skrevet

heisann:) er 30 år er fra solbergelva men bor på steinberg nå. er 29+2 uker... hyggelig å kunne ha møttes. er nok mange av oss som er hjemme hver for oss. hva å finne påp noe???

Skrevet

Hei :-)

Er 40 år bor i Krokstadelva er ikke førstegangs fødene, men har store barn over 18 år. Er i uke 35+2 er sykemeldt å dagene blir veeeeeldig lange så hadde vært hyggelig å finne på noe ja :-)

Skrevet

Hei =)

Bli med på BIM treffet på Jonas B nå til tirsdag klokken 12. =)

Skrevet

Hei :-)

Ja jeg har tenkt å bli med på treff nå til Tirsdag, har bare ikke meldt meg på enda, men det gjør jeg nå med en gang :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Hei:) Er 24 år og 2 mnd på vei.. Bor i Solbergelva (nedre eiker).. Har veldig lyst til å bli kjent med andre "førstegangs" i området :)

Skrevet

Hei!

25 år, bor på Åssiden - førstegangs og termin 10.08.08.

Kommer på treff 18.06 på Jonas - håper å bli kjent med nye boller;)

• 4 uker senere...
Skrevet

heihei. førstegangsfødene, 11 uker på vei termin i januar og bor i drammen:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også førstegangs. Bor i Drammen og er 13 uker på vei.

Hadde vært hyggelig å treffe andre etterhvert. God sommer.

Skrevet

Er snart 16år å er i uke 30 flytter til åssiden i midten av august. kan desvære ikke være med da men vi gjene få kontakt med andre gravid.

Skrevet

Bli med på neste treff da, ungmor16 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...