Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 3 dager før ikm var krysset tydelig og blått... Endelig etter 3 år er jeg gravid!!! Er så lykkelig og glad. Sitter hjemme og smiler og sprer det glade budskap på nett, heheh... Skal nok holde det for oss selv noen uker irl... Men vi får se hvor lenge vi klarer eller har lyst å holde det hemmelig... I følge bim er termin 1. januar 2009, så blir nyttårsbebis på oss Ønsker alle andre slitere lykke til!!!
så gla' Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så masse med graviditeten. HURRA! Ta godt vare på deg selv og vesle spira *klemme*
40år og vil ha barn! Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulere så masse. Du gir meg også håp nå med din historie. Jeg er også blitt spådd gravid denne mnd så vi får bare se . Ikm ca 28april.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk dere Håper dere alle kommer etter så fort som mulig. Solskinnshistorier gir alltid håp til slitere, har klamret meg til håpet så mange ganger. Og nå endelig kan jeg også spre litt håp blandt dere andre. Ønsker dere masse lykke til!!! så gla: hvordan var progesteron nivået ditt? Skulle ikke legen ringe deg her om dagen?
så gla' Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Hei! Siden jeg ikke hørte noe fra legen, ringte jeg dit i dag. Men, der traff jeg på ei dame fra Man Power, som sa jeg måtte ringe igjen på mandag. Da blir det uansett ikke noe Pergo på meg denne mnd, for er jo på dag 4 i dag. Vi får nok bare gjøre så godt vi kan uten, og håpe på et lite mirakel;-) Det er så fortjent at du nå endelig er gravid etter så lang tids prøving. Det beviser jo bare at det er håp, og at det nytter å stå på:-)) Masse lykke til!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Gud så irriterende, da hadde jeg blitt sur. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt tilbake til man powe dama og forklart henne at du skal ha medisin som du skal starte på i morgen dersom resultatene ikke er tilfredsstillende, så enten får du en akutt time hos legen, eller så må hun undersøke og finne ut av resultatet!!! Går jo ikke an å si sånn i helsevesenet... Kommer det noen inn med pusteproblemer kan man jo ikke bare si at jeg er fra man power kom tilbake på mandag, så da kan de ikke gjøre det til deg heller!!!! Stå på krava, ring tilbake...!!! Håper dere får et lite mirakel uansett jeg, alle sliterne fortjener sitt eget lille mirakel nå... Og jeg er det levende beviset på at det finnes håp, så klamre dere fast så godt dere kan, så skal dere se det blir deres tur snart Klem til alle
Veslesnuppa Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så mye!!!!!!!!! Var dette jeg håpet på selv,men dritt-mensen kom idag.... 3 år var lenge å prøve...Da fortjener du det virkelig:) For min egen del skal jeg stå på i mai!!!!!
rampejenta - ny spire Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 gratulerer kjempe masse!!!!!!!!!! måtte den lille spiren vokse seg sterk der inne og ikke komme ut før 1 januar
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk indianerjenta og rampejenta. Ja det har vært mange nedturer før oppturen kom, er så lykkelig for spiren i magen nå. Nå skal jeg bare slappe av og ta det med ro sånn at spiren får vokse seg stor og sterk. Skal ta godt vare på deg spiren min Lykke til dere, håper dere kommer etter neste pp. Alle slitere fortjener å få det til, også hadde det vært kjekt å få med seg noen kjente på 1. trimester, hehe. Klem fra meg og lille spiren i magen.
lioness* Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Gratulerer SÅ MYYYYYE! Blir gjerne med til 1. trimester - skal bare fikse disse befruktningsgreiene først-.- Lykke, lykke til!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 20. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2008 Tusen takk! Du er hjertelig velkommen inn på 1. trimester
Gjest Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Å, HERREGUD!! Gratulerer så mye!! Dette var utrolog kjekt å lese!! )) Så heldig du er! Har du gjort noe spes denne gangen? Så kjekt med et nyttårsbarn!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2008 Hei Elisabeth'77! Tusen takk for gratulasjoner ;) Denne pp brukte jeg babyklister fra en eller to dager etter el. Det bruker jeg fortsatt, skal fortsette med det til ut uke 12 I tillegg kuttet jeg helt ut sjokolade og brus, spesielt cola. Ikke en gang i helgene gjorde spiste/drakk jeg det. Også spiste jeg mye frukt. Aner ikke om dette hadde betydning, men etter påsken fant jeg ut at nå var det nok. Så ligger fortsatt masse påskegodt igjen i skapene her, har ikke lyst på lenger... De første dagene var lysten veldig tilstede, men var streng med meg selv, og etterhvert slutta jeg å ha lyst på... Flink jeg har vært Hihi... Blir moro med bebis uansett når h*n kommer da Er såååå lykkeliiig... Tester som en gal jeg. Tatt to vanlige cb, en billigtest og en digital cb, pluss at jeg fikk positiv test på legekontoret, hihihi... Håper du kommer etter snart Klem fra meg.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Ja, det var forferdelig kjekt at du testet positivt nå!!! ) Og det er så motiverende og inspirerende å se at det klaffer for dem som har prøvd en stund! Tror nok at jeg også hadde tatt en del tester! He, he.. Bare for å se at de var pos.. Slenger meg på planen din jeg også, endelig har jeg klart å kutte betraktelig ned på kaffe, og jeg startet på babyklister i går! Jeg leste inne på "bli gravid" at du hadde tenkt mye positivit også? Det har jeg også troa på da! Har du lest "The Secret" eller? Så heldig du er!! )
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 23. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. april 2008 Ja jeg har vært ganske positiv denne gangen. Har hatt en god følelse hele veien.... Hvor den kom fra vet jeg ikke, men det var ganske godt å se positivt på prøvinga. Siste prøveperiode på naturmetoden og pergo... Jeg har ikke lest The Secret. Jeg skulle kjøpe den i januar, men da var de utsolgt, og etterpå glemte jeg å sjekke. Men uansett hva som hjelper en å tenke positivt, så er det litt befriende å se det positive i situasjonen. Nå ser jeg fram mot legetime i morgen hvor jeg skal få bestilt tidlig ul hos gyn. Gleder oss masse til å se et bankende hjerte inni der. Stor klem fra oss, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå