temi & keli Skrevet 18. april 2008 #1 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg trodde ikke det, meen på kommunen sine nettsider, finner jeg følgende: Opptakskriterier (Gjelder ikke andelsbarnehager.) a) Barn med funksjonshemninger gis prioritet ved opptak såfremt de kan ha nytte av opphold i vanlig barnehage. Barn som bor sammen med enslig forsørger hvor denne er yrkesaktiv eller studerer. c) Barn med spesielle behov, og behov for miljøforandring anbefalt av PP-tjeneste, helsesøster, kurator e.l. d) Barn fra familier der det er langvarig sykdom eller kronisk sykdom. e) Andre forhold på bakgrunn av individuell vurdering. (Eks. bosituasjon, rekruttering, søsken, har nå deltidsplass i barnehagen ønsker å få utvidet til fulltidsplass. Det må presiseres hvilke grunn man har). Kriteriene er ikke oppsatt i prioritert rekkefølge. Skriftlig dokumentasjon må vedlegges. Under punkt E står "søsken" - men overskrifta for alle punktene er jo opptakskrav, ikke prioriteringer.. Betyr det at jeg skal krysse av i boksen for om jeg søker prioritert plass? *uerfaren* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137497338-s%C3%B8ker-man-om-prioritert-plass-i-bhg-til-barn-nr-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå