Gå til innhold

3.gangs prøver

soleia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 3.gangs prøver, og alle de andre her inne!

Eg er no 5+2 på veg etter at eg har hatt 2 tidlege SA. (har ingen barn frå før) Er litt vanskeleg å tru på at det skal gå bra denne gangen, men har samtidig opparbeida meg mange planar og forhåpningar, og vil bli såå skuffa om det skulle gå gale denne gangen og. Er ikkje så lett.

Eg er og på symptomjakt, men finn ikkje så mange enno. Har hatt ømme bryst denne gongen, men det kjem og går litt. For eit par dagar sidan var dei som tidlegare hadde stått på spreng heilt slappe og ikkje antydning til ømme. Så då tok eg jo sorgene på forhånd og var skikkeleg lei meg og sikker på at eg hadde mista, men det skjedde ikkje noko, og plutseleg var dei ømme att. Merkelege greier. Dei seier kvar graviditet er forskjellig, så om du ikkje ha blødd, 3.gangs prøver, så er det vel ikkje grunn til å tru det har gått gale?

Bra at du har fått snakka med legen din og starta med medisinar, slik at du veit at du har gjort det som kunne gjerast i allefall. Legen min var ikkje inne den dagen eg ringde, men eg fekk time til UL på Onsdag. Om det ikkje er for seint, så håpar eg at eg evt kan starte med noko då, i allefall drøfte det med henne. Greit å høyre at du hadde fått det av din lege. Følte meg litt dum når eg snakka med den kontordama, for det verka ikkje som ho kunne skjønne kvifor eg ringte.

kryssar fingrane for at alt går bra, og at me kanskje får sjå eit bitte lite bankande hjerte på UL i neste veke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen

Grunnen til at jeg stresser over manglende symptomer er at jeg har hatt to MA. Jeg har aldri fått noe tegn på at det har gått galt. Det har blitt oppdaget på UL.

Første UL for meg er på mandag.

Masse lykke til til oss begge og alle dere andre her inne! Håper vi kan følge hverandre helt i mål.

Skrevet

Ikkje lett å late vere å stresse etter slike opplevingar, nei. Det skjønar eg godt!

Kor langt var du komen før det vart oppdaga?

Eg har jo mista veldig tidleg, så eg har allereie gått lengre enn før. Veit jo at det er veldig vanleg å miste så tidleg, men det er ein nedtur likevel, og ein lurer jo på om det er noko alvorleg i veien, så ein ikkje kan få barn i det heile.

Det må jo vere endå mykje verre når ein har gått mange veker med håp og forventningar, torer ikkje tenkje på det ein gang!

Vert spennande kva dei ser på Ul på mandag. Eg grugledar meg til det er min tur. Kjem til å tenkje på deg mandagen!

Skrevet

Hei! Er sjølv 3.gangs prøvar og er no i veke 13. I dag var me på fyrste ultralyd og alt såg bra ut! Hurra!

Har hatt 2 MA tidlegare, ein i veke 14 (dødt foster sidan veke 10) og ein i veke 10 (tom fostersekk).

Det er jammen tunger veker å gå og lure på om alt er i orden, denne tida. Håpar det går bra med deg Soleia? UL i dag du og?

Skrevet

Hei igjen

Det har vært en utrolig slitsom dag men ultralyden gikk helt fint!!!! Vi så et bittelite hjerte slå og ble målt til 5+5. Jeg er så utrolig lettet nå. Skal gjøre alt jeg kan for å holde på denne optimismen fram til neste UL om to uker. Håper virkelig det går like bra med deg, Soleia!!

Skrevet

Så bra at det var fin ultralyd, både for 3.gangsprøver og AlmaN!

Så du kunne sjå eit bittelite hjerte på 5+5? Så spennande! Eg skal ikkje på UL før på onsdag. Skal då vere 6+1 etter mi berekning, så eg håpar å få sjå det same. Eg har ei hjerteforma livmor, og då er det ikkje bra om det har festa seg akkurat i skiljeveggen, så eg håpar å få avklart det og. Men eg er faktisk ganske optimistisk for tida.

lykke til vidare begge to!

Skrevet

Åh - så fint at dere så det lille hjerte slå i dag. Hold fast på den gode følelsen, og prøv og nyt dagene framover. Jeg skal på UL neste mandag kveld. Krysser fingrene for oss alle :-)

Skrevet

Hei!

Då har eg og vore på ultralyd! :-)

såg eit bittelite hjerte som slo! Ut frå str meinte ho eg var ca 5 1/2 veke på veg. Har fått ny time om 4 veker, så får god oppfølging, og det er eg glad for. Då er du nestemann ut, Mollymamma. Håpar du får ei like kjekk oppleving!

Skrevet

har alltid hatt veldig ømme pupper ved tidlig graviditet, men denne er det så og si ingen ømme pupper... Det har bekymret meg så mye at jeg var 99 % sikker på at dette var inga liv. Men i går var jeg på tidlig ultralyd, av helt andre årsaker, og der var det et lite hjerte som banket. Tenkte kanskje det kunne trøste litt, selv om jeg kjenner meg igjen i din bekymring. Har aldri hatt sa eller ma, men mistet i uke 38. Bekymringene er vel ganske så lik nå i starten i allefall.

Skrevet

Soleia, så fint at alt så bra ut i dag - jeg har tenkt på deg :-)

Nå syns jeg det er lenge til mandag og vår UL time...

Skrevet

Så utrolig fantastisk bra Soleia!! Da er du også litt kortere på vei enn du trodde. Merkelig det! Nå må du som meg prøve å holde på optimismen og tro på at dette skal gå bra! Vi venter på deg også mollymamma og holder alle fingre krysset.

Skrevet

Hei igjen :-)

Nå har vi også vært på vår første UL og sett hjerteaktivitet! Den bitte lille spiren var litt yngre enn vi trodde, så vi har blitt satt tilbake fire-fem dager. Ny UL om to uker, men alt så helt bra ut. Når har dere ca. termin soleia og 3. gangsprøver? Vi nærmer oss vel julaften og verdens beste julepresang alle tre?

Ellers satte kvalmen inn for fullt i helgen, og jeg har stort sett ligget på sofaen... Veldig glad for alle symptomer jeg får, og tar det som et godt tegn. Hvordan er det med dere?

Skrevet

så bra!!

Ser ut som me har vorte sett tilbake nokre dagar alle tre, men legen sa at min dato kunne stemme likevel, fordi det var vanskeleg å måle nøyaktig så tidleg. Har termin ca 18. Desember, og håpar på verdens finaste julepresang, gjerne litt før den 24.. :-)

Har byrja å merke til kvalmen eg og, men kastar no heldigvis ikkje opp.

Har berre ikkje lyst på nokon slags mat, men eg vert betre når eg et litt.

Skrevet

Godt å høre mollymamma08. Da henger vi med alle tre. Jeg har termin ca. 19.desember, så det er ikke langt imellom oss. Håper så inderlig det går bra for oss alle.

Jeg har også vært litt kvalm, men ikke veldig. Det varierer litt fra dag til dag. Vet det er litt fjernt å ønske mer symptomer, men dere vet hvordan det er... Har fått ømme pupper omsider, så nå er jeg livredd hver gang de ikke kjennes så ømme ut lenger. Det er bare litt over en uke siden ultralyd og allerede begynner jeg å tvile på om det er liv der inne. Prøver veldig å holde på optimismen, men det er så vanskelig, så vanskelig.. Skal på ny ultralyd om en uke. Må holde ut til det.

Skrevet

3. gangsprøver - går det bra med deg? Du har vel ny UL denne uken. Hold oss oppdatert da, og lykke lykke til :-)

Skrevet

Hei

Jeg har ny UL i morgen. Er kjempenervøs. Merkelig som symptomene avtar når det går mot ny UL. Håper virkelig det er bare innbilning. Har hatt halsbrann i dag. Det må vel være gode greier?

Takk for lykkeønskninger! Skal oppdatere dere i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...