lubbeline Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Der så han 6 eggposer på ene siden og 7 på den andre, største på 11 mm, resten på 6-9 mm.....Jeg er 38 og går på gonal-F 225, har gått fem dager nå, og fikk beskjed fra Danmark å fortsette med dette til mandag, for så å scannes igjen,...skal begynne med den som stopper eggløsningen lørdag...Jeg er jo klart bekymret for overstimulering...tror dere jeg behøver bekymre meg for det? skal altså gå fire dager til på denne dosen..foreløpig 13 eggposer..Eller er det normalt å gå videre på like høy dose??
MK73 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Er det noen spesiell grunn til at du er bekymret for overstimulering? Såvidt jeg vet, så er 13 eggposer ikke veldig/uvanlig mye. Grunnen til at du skal gå videre på medisiner er for at eggposene dine skal vokse seg større, foreløpig er de ikke veldig store. Jeg tror ikke du kommer til å få flere follikler nå (men jeg er ikke noen ekspert), men de du har vil vokse seg større. Da jeg måtte gå noen dager ekstra fortsatte jeg på samme dose, og det gikk helt fint. Dessuten skal du jo ha ny UL på mandag, så du får jo god oppfølging. Lykke til!
lubbeline Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Er vel bare litt bekymret, hører så mye rart, men takk for svar:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg har gått på gonal f og menopur men tilsammen en dose på 300 ie i 10 dager.. (er 38 år) det er som det blir sagt, du får nok ikke flere egg men de skal jo være fra 16-18 og oppover før de blir tatt ut. så dette går kjempe fint!!!! Kos deg i vår været og nyt dagene før uttak og det styret der.. så er du snart rugemor vettu hihi.. Masse lykke til..
lubbeline Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk for svar...jada her har det begynt å komme farge pga sol altså, har ingen bivirkininger, bortsett fra at jeg er rimelig rastløs, og sliter med å sove...lykke til til deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå